John Keats Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Var litt i AV med roguen min og merka at det er nesten umulig å få reputation der. Uansett hva jeg gjør blir jeg drept før jeg får skada de andre spillerene, med andre ord jeg får heller ikke reputation. har tatt noen suicide missions med sprint+blade flurry midt inni allianceraidet men det funker ikke bra nok, vurderer seriøst å rerolle engineering for å ha bomber. Noen som sliter med samme? Endret 3. april 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jepp. Suger å være rogue i AV. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg er feral druid i av.... Har ikke AV'et så lenge, er 6000rev der Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kjenner meg godt igjen her. Jeg lever på å ambushe og backstabbe kjapt mager og plukker opp noen huntere som kommer for langt bak osv.. Ellers så er AV sugent for rogue. WSG derimot.. Der pwner roguer. Iallefall jeg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 WSG er rogueheaven uten like. Har du ikke epic mount, kan du lett bli tatt ned av rogue med sprint + god timing. Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nei, ikke umulig å få rep i AV som rogue, join mainraidet (hvis det er noe). Man får desverre ikke så mye honor, men AV er ikke plassen man skal dersom man vil ha honor uansett. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg så noe om at dette ble forandret i 1.11 til at du fikk rep hvis du HADDE VÆRT på treath liste og gruppen din drepte moben ... Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg så noe om at dette ble forandret i 1.11 til at du fikk rep hvis du HADDE VÆRT på treath liste og gruppen din drepte moben ... 5865388[/snapback] Link? Kilde? Du vet det er leeenge til 1.11 kommer ut? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heal healerne med runecloth bandage, da får du rep^^ :!: Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg så noe om at dette ble forandret i 1.11 til at du fikk rep hvis du HADDE VÆRT på treath liste og gruppen din drepte moben ... 5865388[/snapback] Link? Kilde? Du vet det er leeenge til 1.11 kommer ut? 5865429[/snapback] 1.10, min feil Players in Alterac Valley will no longer drop Darkspear Troll Mojo, Dwarf Spines, Forsaken Hearts, Human Bone Chips, Orc Teeth, etc. and the quests have been removed for these items. Instead when a player is slain in Alterac Valley, any enemies that were in that player's threat list will gain 1 point of reputation with either the Frostwolf or Stormpike factions. Frostwolf and Stormpike faction will now be gained by killing players of the opposite faction. Reputation will no longer be split up among the entire raid group. http://wow-europe.com/en/patchnotes/patch-1100.html Endret 4. april 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Polmen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nytter ikke med sverd , bruk daggers og bare ambush/backstab. Gjorde det fra neutral -> exalted, selv om jeg er sverd til vanlig Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Etter patchen opplever jeg at det tar tid som rogue. Har vært i AV med både hunter og rogue etter 1.10, og fikk mye mer rep når jeg var på hunteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå