Gå til innhold

Shift + Delete!


Anbefalte innlegg

Hadde akkurat lagt inn bildene fra digital kameraet, og skulle slette en dårlig video-fil, jeg tastet shift+delete som jeg vanligvis gjør når jeg er HELT sikker på at jeg ikke vil ha denne filen i papirkurven, men så kom en av sambuingene bort og klusset på pcen, noe som resulterte i at alt ble merket, og alt ble slettet.. :(

Og det ligger jo ikke i papirkurven nå.. :cry:

 

Kan jeg få fatt i det igjen på en eller annen måte??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
....man kan feks bruke directory snoop som ligger ute på download.com eller så...

5861288[/snapback]

 

Hei igjen! Har prøvd DirSnoop'en, og har funnet noen av filene, men de heter xxx.gif.lnk og xxx.jpg.lnk men får ikke undelete dem, det står at de ikke er slettet. Men hvordan får jeg tatt recovery på dem da? Har noen brukt dette programmet og har peil?? :hrm:

Lenke til kommentar

Var kjapt inne på tanken på gjenoppretting, men filene forsvant rett etter de ble lagt inn, og det eneste valget på gjenoppretting jeg fikk var en time før dette skjedde, men da lå altså ikke filene på disken.....

 

Tricky, dette her.. :hmm:

 

Fant ikke noe annet enn link til filene i recent files heller..

Lenke til kommentar
Du kan jo bare bruke systemgjenopprettning....... start/programmer/tilbehør/systemverktøy/systemgjenoppretning......

5861506[/snapback]

 

Systemgjenoppretting tar IKKE vare på brukerfiler, kun systemfiler.

5865218[/snapback]

Når jeg testa det virka det helt fint..... fikk igjen masse bilder og settuper.....Tror det kommer ann på hvor mye plass du har satt av på hardisken til systemgjenoppretning.........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...