fwsotern Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 noen som vet om nå arabisk kauking eller noe sånt bønnerop ifra koraen eller lignenede. (skal plage naboen) Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Sitater fra Koranen i MP3-format, ordrett, hele boken.Bønnerop blir litt verre, men det duger vel det og. Om du vil ha mer, er Koranen på engelsk Quran, og det kan hende jeg får tak i en pakistansk kompis som kan nevne noe jalla-musikk 5861379[/snapback] Nei nei nei...Sjerp dere a folkens! Også klager vi på hvorfor Muslimer reagerer. Er det rart? Ha nå litt respekt og fjern den lenken. Legg gjerne ut musikk som er "jalla" men ikke sitat fra Quranen...det synes jeg blir for dumt. Endret 5. april 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg ser ikke helt poenget med denne tråden. Skal vi altså poste muslimske bønnerop fordi vi finner de morsomme og gøyale? Nei, jeg tror ikke det . Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg