knarf_no Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hei! noen som kan hjelpe? har netopp kjøpt meg komponeneter til min ny pc. hovedkort: asus A8N32 SLI Delux. prosessor: amd 64 x2 4200+ Skjerkort: gainward geforce 6600GT Når jeg prøver å installere windows xp pro. 64bit. kommer det opp blå-skjerm når det gjennstår ca 27 min av installasjonen. på blå-skjermen står det: stop: 0x0000009c hva kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Hvilken strømforsyning har du? Det er mye som kan være feil. Jeg anbefaler at du prøve diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test ivertfall minne, disk og cpu. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
knarf_no Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 jo takk takk! strømmforsyning: 350 Watt Seasonic/ARCTIC. skal kjøre sjekk på hd, cpu og minne. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Prøv med annen strømforsyning som er kraftigere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jo. en strømforskyning på 350 er litt tynt når du har 6600 skjermkort den serien og utover trenger mer strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå