kriskjer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg har nå kjøpt meg ett pvr150 tv-kort som jeg satt på plass i enledig slot i min pc. det eren intel celeron 2.4GHz, hk: asus P4R800-VM når jeg sette i medfølgende cd, så starter denne opp,og når jeg går manuellt inn på den, så finner den ikke tv-kortet ser det ut som. jeg er helt rådløs nå, og hadde satt stor pris på visst det er noen som har vært borti samme problemet før, eller noen som generellt har peiling! mvh Krister Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fikk du opp "found new hardware wizard"? http://www.advancedrelay.com/laygodoc/laygoins/win2knew.htm Har du MCE versjonen? Lenke til kommentar
kriskjer Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 nei,jeg fikk ikke opp den:( jeg har nettopp lagt inn mce ja:) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du burde prøve manuell installering av ny hardware. Se i kontrollpanel. Ha Hauppauge CD i drevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå