Gå til innhold

Lange flate ballær, bra?

QBab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres litt morsom ut. Prøve lure med meg noen på kino. ;)

5861426[/snapback]

Jeg kan godt være med. :innocent:

5861487[/snapback]

Du betaler og?

5861597[/snapback]

Klart jeg gjør.;)

Men on topic: Har ikke sett filmen enda, men har veldig lyst til å se den. Har sett en trailer, og den virker nå veldig spesiell og harry. Men tror den er sjarmerende jeg. Og fotball er jo gøy. :)

Lenke til kommentar

Såg filmen på lørdag, og den var ikke imponerende. Greit nok, den har noen artige rollefigurer, og en del morsomme replikker, men i lengden synes jeg at det blir litt kjedelig. Personlig er jeg fotballspiller/supporter, og dette gjør ikke at jeg synes filmen blir bedre av dette.

Kort oppsumert; kul trailer, mindre kul film.

Lenke til kommentar

Var i Fredrikstad i helga, og har faktisk sett den 2 ganger, en gang med kameratgjengen på fredag, og en gang med familien på søndag. Synes det var en morsom film, men egentlig mest på grunn av mitt eget forhold til Fredrikstad, bodd der en stund, lokalkjent, blitt kjent med dialekta osv. Ikke for å misforstå, det er mye morsomt som skjer i filmen, og er nok langtfra bare østfoldinger som kommer til å like den, men det gjorde den i allefall enda bedre i mine øyne, tror faktisk ikke jeg hadde synes filmen var like bra om det hadde vært en gjeng med, f.eks., trøndere det var snakk om her. Men det er en feelgood film som sagt, ypperlig vorspiel-film f.eks, selv om den på slutten ble litt for ødelagt av nasjonal/romantiske klisjeer etter min mening. Men ellers, anbefales!

Lenke til kommentar

"Lange flate ballær" - en film som garantert får deg til å trekke på smilebåndet gjentatte ganger. Filmen har flere geniale scener, ett eksempel er når gutta boys blir vinket til side i tollen på grensa til Tyskland, da han ene tegner Hitlerbart på vinduet. Kunne rett og slett ikke stoppe å le :!:

Eneste er vel kanskje at det ble litt for mye kjendisfaktor i slutten av filmen, og at det hele endte så ufattelig godt tross alt det tullet de hadde rota seg borti ;)

"Lange flate ballær" er en film jeg kommer til å kjøpe, garantert.

Lenke til kommentar
Som Fredrikstad-gutt lurer jeg på en ting - åssen inntrykk for dere av folk fra Fredrikstad etter på ha sett filmen? :p

5866642[/snapback]

Som en Fredrikstad-gutt, må jeg si at den var kjempekul.

Hvis jeg ikke hadde vært fra Fredrikstad; tviler jeg på at jeg ville ha likt den så særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...