QBab Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 lurer på og ta meg en tur på kino og se lange flate ballær. Noen som vet om den er noe bra eller? Linker til anmeldelser? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Andmeldelse, bilder og leser vurderinger Endret 3. april 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Takker **fjortentegnsregelen** Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det var en trivelig film. Feelgood. Men mye av de greiene mot slutten var litt for lollete, på en negativ måte. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Høres litt morsom ut. Prøve lure med meg noen på kino. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Høres litt morsom ut. Prøve lure med meg noen på kino. 5861426[/snapback] Jeg kan godt være med. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Høres litt morsom ut. Prøve lure med meg noen på kino. 5861426[/snapback] Jeg kan godt være med. 5861487[/snapback] Du betaler og? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Høres litt morsom ut. Prøve lure med meg noen på kino. 5861426[/snapback] Jeg kan godt være med. 5861487[/snapback] Du betaler og? 5861597[/snapback] Klart jeg gjør. Men on topic: Har ikke sett filmen enda, men har veldig lyst til å se den. Har sett en trailer, og den virker nå veldig spesiell og harry. Men tror den er sjarmerende jeg. Og fotball er jo gøy. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Såg filmen på lørdag, og den var ikke imponerende. Greit nok, den har noen artige rollefigurer, og en del morsomme replikker, men i lengden synes jeg at det blir litt kjedelig. Personlig er jeg fotballspiller/supporter, og dette gjør ikke at jeg synes filmen blir bedre av dette. Kort oppsumert; kul trailer, mindre kul film. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Som Fredrikstad-gutt lurer jeg på en ting - åssen inntrykk for dere av folk fra Fredrikstad etter på ha sett filmen? Endret 4. april 2006 av L@sse Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Var i Fredrikstad i helga, og har faktisk sett den 2 ganger, en gang med kameratgjengen på fredag, og en gang med familien på søndag. Synes det var en morsom film, men egentlig mest på grunn av mitt eget forhold til Fredrikstad, bodd der en stund, lokalkjent, blitt kjent med dialekta osv. Ikke for å misforstå, det er mye morsomt som skjer i filmen, og er nok langtfra bare østfoldinger som kommer til å like den, men det gjorde den i allefall enda bedre i mine øyne, tror faktisk ikke jeg hadde synes filmen var like bra om det hadde vært en gjeng med, f.eks., trøndere det var snakk om her. Men det er en feelgood film som sagt, ypperlig vorspiel-film f.eks, selv om den på slutten ble litt for ødelagt av nasjonal/romantiske klisjeer etter min mening. Men ellers, anbefales! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 : Her er nevøen min som skal steppe inn som n en. Han er fra fri kirken. Herregud. Lol og bra det var og digga spesielt bar slåsskampen. You did not win ww1 og 2 what makes you think you ever can? Ett stikkord: Deutchland. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg var på Verdenspremieren i Trondheim. Det er en film som er veldig herlig å bare sette seg ned å slappe av med. Men den holder ikke kjempe-nivå. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 jeg synes den var bra, men det er kanskje litt spesiell humor i filmen. Jeg likte den hvertfall, geniale komentarer og en del artige scener.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 "Lange flate ballær" - en film som garantert får deg til å trekke på smilebåndet gjentatte ganger. Filmen har flere geniale scener, ett eksempel er når gutta boys blir vinket til side i tollen på grensa til Tyskland, da han ene tegner Hitlerbart på vinduet. Kunne rett og slett ikke stoppe å le :!: Eneste er vel kanskje at det ble litt for mye kjendisfaktor i slutten av filmen, og at det hele endte så ufattelig godt tross alt det tullet de hadde rota seg borti "Lange flate ballær" er en film jeg kommer til å kjøpe, garantert. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kjempe artig film, flirte godt av den der. "A 100 Euro, Is it electric?" Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sikkert en morsom film, men jeg tror at jeg ikke gidder å se den på kino, jeg venter heller til den kommer på dvd. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Som Fredrikstad-gutt lurer jeg på en ting - åssen inntrykk for dere av folk fra Fredrikstad etter på ha sett filmen? 5866642[/snapback] Som en Fredrikstad-gutt, må jeg si at den var kjempekul. Hvis jeg ikke hadde vært fra Fredrikstad; tviler jeg på at jeg ville ha likt den så særlig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 En genialt morsom film! Uten tvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå