hamort Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei Jeg har en ulyd/suselyd i min V3i. Den kommer kun når jeg åpner telefonen og blir borte igjen når skjermsparer slår seg på eller når jeg klapper den sammen igjen. Det høres ut som lyden kommer fra mikrofonen. Jeg kan ikke huske at telefonen var slik før. All hjelp/tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er nok skjermen som suser når den er på. Det kommer slik fra de fleste mobilskjermer. Har sust fra flere av mine mobiltelefoner, og dette er normalt, så det er nok ikke noe å bekymre seg for... Lenke til kommentar
hamort Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 prøver igjen. Noen som har denne telefonen, suser den eller er det bare min? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Min suser ikke. Om du tror det er en ulyd dra tilbake til forhandleren og klag på det.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Støtter Pixi her, jeg har ikke V3i men hadde en V3 for en stund tilbake. Når skjermen og tastene lyser vil det være en svak suselyd Lenke til kommentar
hamort Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Takk for all respons. Idag så har mobilen tilfeldigvis vært ok så dermed kan jeg konkludere med at det er en periodisk feil på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå