Amento Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Som sagt, veldig blind på HTML og den "rette" måten å lage en internettside på. Jeg har lagd nesten hele internettsiden min med, tror det heter tables i Dreamweaver så i den delen som du har skrevet "element som ska midtstilles" hva skal jeg skrive der? Har en misstanke om at jeg kommer til å må gjøre om j**** my på internettsiden min... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Overskrift-headeren på "menu" strek seg for langt mot venste. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er nevnt tidligere og skapte masse-krangling så vær så snill, ikke begynn med det igjen... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nå skal jeg ikke kristisere men heller komme med noe fornuftig. Jeg har nå satt meg ned og sett litt på koden og siden deres. Den er ikke særlig bra og dere bruker unødvendig mye bilder. Jeg forsøke et raskt oppsett som ikke er optimalisert men det viser hvor jeg vil hen. Ta en titt på denne koden og den dere har på deres side. cssnorge Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 vel... Skal virkelig si at jeg synes ikke det er så fryktelig vanskelig å se at det er han som har rappotert dem ettersom det står tydelig; RAPPOTERT! Og du; gi deg mens du ennå har litt verdighet. 5862902[/snapback] Greit nok... Skal gi meg ettersom at dette ble litt for kraftig off-topic. Kanskje vi skulle lage en "Krangle tråden for sint brukere" i Off-Topic men en ting skal du vite. Jeg gir meg ikke fordi jeg tror at du har rett eller fordi jeg "mister verdigheten" min. Tror ikke at jeg får det så veldig tungt i mitt VIRKELIGE liv, dersom jeg blir gjort til latter her! Jeg mener... Jeg gir ganske F i at alle på diskusjon.no synes jeg er dum. Jeg kjenner ikke dere, og dermed bryr jeg meg ikke så stort heller. Og jeg kan alltids skifte nick On-Topic: Mener å ha sett et sted der hjemmesiden gjorde seg større etter hvilken oppløsning man har. Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå