fjaler Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Støtter denne brenneren 800MB plater. Jeg har kjøpt 800MB plater fra MMORE, men når jeg skal brenne en cd med 770MB data som burde få plass på cden, får jeg beskjed om at det ikke er nok plass. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 vet ikke om brenneren din støtter det, men du må aktivere overburn i nero og velge "dick at once" når du skal brenne. hvilket år er brenneren ifra? 99-00? du har ikke tilfeldigvis navnet på brenneren? (eks: CD12832..) Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
fjaler Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Jeg tror navnet på brenneren er sony CRX120E, var inne på sony sine sider, men fant ikke noe særlig der. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hvis du kjører Nero går du inn her : Brenner/Velg brenner og klikker på brenneren din får du opp info om den. Blandt den infoen er det bl.a opplyst om den støtter "overburning". Hvis den gjør det støtter den 800 MB CD's. Dette vet jeg fordi jeg lurte på akkurat det samme vedr. min USB 2.0-Iomega brenner på 16x, og fikk mail fra Iomega på hvordan man skjekket det :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det du gjør er å velge deg en ny CD-Rom[iSO] og "No Multisessions" og når du brenner så velger du "Disk-At-Once". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå