da Gauss Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det virker so du, trådstarter, ikke har helt dreisen på slossinga enda. Hvis du bruke skjoldet aktivt får du gjerne en fin mulighet til å dra et power attack etter en block. Fienden bruker et sekund for å summe seg og da kliner du til. Å løper rundt som en kylling og veive med sverdet nytter ikke i Oblivion, man må holde hodet kaldt og se på fienden når han skal angripe så du får blokka til riktig tid og hogd til når guarden er nede. (ikke at jeg er så avbalansert i kamp, men teoretisk funker dette veldgi bra ) 5864591[/snapback] Helt enig, å blocke har MYE å si. Block, slå noen ganger mens du strafer rundt bad-guy'en, så block igjen. Supplementært kan du jo ta guild-quests, da får du ofte bra utstyr som reward. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg spiller som warrior på middels vanskelighet. Hadde ingen problemer med å hjelpe brødrene (selv om det lagga maks). Nå på lvl 25 tar jeg det meste, klarte 3 minotaurs i arena. Det var litt av en kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå