johanjr Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei - først av alt så håper jeg ikke dette oppfattes som billig reklame. http://www.blekkpatron.no lanserte for ett par dager siden en ny web side med nytt design og nye funksjonaliteter - tilbakemeldingene så langt er både positive og noen som har hatt litt problemer - finnes det noen programmer som kan sjekke kompabilitet med ulike nettlesere etc? Er glad for alle tilbakemeldinger jeg kan få - positive så vel som negative. På forhånd takk Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ja... den fungerte jo helt perfekt! Et godt eksempel på elendig web-programmering: "Din Nettleser er for gammel. <br>Du må bruke versjon 4 (eller senere) av Netscape eller Internet Explorer. Du har kan likevel prøve <A Href='default.asp'>her<A>" (bruker Opera 6.03 i Slackware) Dessuten: Validerer *ikke*. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Om det er noen som har forslag til endringer er jeg taknemmelig for dette - skjønnte vel ikke helt svarte i innlegget over:) Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Ingen flere som har synspunkter og kan hjelpe? *desperat* Lenke til kommentar
Folo Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 får jeg noen blekkpatroner vist jeg skriver noe fint? :smile: liefevirks [ Denne Melding var redigert av: Folo på 2002-09-27 18:15 ] Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Heisann, vel jeg er ikke ute etter å få ros - kun en gjennom gang av funksjon, design og kompabilitet og håper på synspunkter i den sammenheng. Rett og slett om siden virker:) Kan sikkert få til en lite belønning til noen som gir bra tips. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Det er ikke nødvendig Å Skrive Første Bokstaven I Hvert Ord Stor, Selv Ikke I Reklame! Ikke sarkastisk ment, men det er bare ikke riktig norsk, noe jeg synes det bør være i en offentlig trykksak. (Greit, det er ingen trykksak, men dere skjønner hva jeg mener...) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Poenget er at dere har en kode som sjekker hvilken browser brukerne har, og nekter ganske mange å ikke komme direkte inn. Det er noe ala det du finner her (som altså er imot slik behandling). Dernest sjekker du valideringen hos W3C (linken i min forrige post), og retter opp iallefall de feilene. Da har *du* iallefall gardert deg mot at html-koden er korrekt, og at det mest sannsynlig er browserne sin feil om siden ikke vises noenlunde korrekt. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Hva med design og hastighet? - jeg syntes selv sidene er noe sene å laste ned (Ligger hos ActiveISP) Lenke til kommentar
Johan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Designet synes jeg var riktig fint, men ta vekk den "flashye" introen. Den skaper irritasjon og eplepsi(riktig stavet?) annfall. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 var litt uproft at det var @online.no mail adresse. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hva med å lage hvit bakgrunn? Jeg har lys grå som default og det ble ikke videre pent. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Takk for all hjelp og svar til nå og håper det blir flere tilbakemeldinger. Hva mener du med hvit bakgrunn? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hadde hvert litt kult om registreringa hadde funket... Og om "glemt passord" hadde funka og... blir ikke solgt mye her tror jeg Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Hva er det du ikke får til å virke? Og hva slags nett leser etc bruker dere som ikke får siden til å virke? Du har muligens klikket på forhandler login delen - denne delen er kun for forhandlere og en forhandler må opprettes av oss:) Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 NOen som vet om noen programmer som tester kompabilitet`? Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 17:00, skrev johanjr:NOen som vet om noen programmer som tester kompabilitet`? Macromedia Dreamweaver. Det beste er såklart å ha Explorer,Opera og Netscape installert så du selv kan se hvordan alt ser ut & fungerer. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Hei og takk for svaret - siden fungere nok på alle nye versjoner av nettlesere men hvordan tester jeg gamle nettlesere? Skulle da tro det fantes en side eller to om dette på nettet:) Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 "hvordan tester jeg gamle nettlesere?" -------------- Macromedia Dreamweaver. Dreamweaver tester de forskjellige versjonene. Funksjonen finner du i "file" menyen. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Hmm problemet er at jeg ikke har dreamveaver.. kan man teste alle sider med dette programmet selv om man ikke har "orginalen" lagret lokalt på Maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå