PCen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 www.tommyolsen.no siden er som dere ser hacket... den var satt opp i Mambo og alle oppdateringer var bare gjort på Web... jeg har ikke lastet ned noen sikkerhetskopi,,, kan noe reddes.. må alt legges inn på nytt.. trenger virkelig råd og hjelp her, betaler gjerne riktige sjel om jeg får den hjelpen jeg sårt trenger.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hør med webhosten din om de har backup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg renger med at Mambo lagrer all tekst i en database. Sjekk om det fortsatt er det Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvis det ikke funker så har du jo alltids google cachen: http://72.14.203.104/search?q=cache:mBfaWo...no&ct=clnk&cd=1 Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Slike folk skulle ha vært (S****). Kan i det minste gå på noen som har makt hvis de iallefall må gjøre noe. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Faens tyrkere, har de ikke noe bedre å finne på? Anyhoo; har du sjekket hvilket innhold du har på hosten (via FTP)? Kan godt hende at de bare har erstattet index-filen med sin egen. og latt alt det andre ligge (og som nevnt, innholdet ligger vel i database?) Endret 3. april 2006 av Loomy Lenke til kommentar
PCen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Snakket med Webdeal der jeg hoster, de skulle tilbakeføre backup mot en betaling på 500,- dette blir vel gjort i løpet av dagen... Tommy Lenke til kommentar
PCen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 her er svaret jeg fikk fra min host Hei! Vi har nå forsøkt å tilbakeføre backup av domenet tommyolsen.no, men desverre var den backupen som lå på vår server fra etter at løsningen ble tatt ned. Dette beklager vi, men det vi har gjort, er at vi har lagt ut vår backup på ditt hjemmeområde samt at vi her sender deg de dumpene av databasen vi har liggende vederlagsfritt. Vi håper dette kan hjelpe deg med å få opp din løsning på beina igjen. -- mvh Jørn Skjerven Kan noen hjelpe meg... jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 her er svaret jeg fikk fra min host Hei! Vi har nå forsøkt å tilbakeføre backup av domenet tommyolsen.no, men desverre var den backupen som lå på vår server fra etter at løsningen ble tatt ned. Dette beklager vi, men det vi har gjort, er at vi har lagt ut vår backup på ditt hjemmeområde samt at vi her sender deg de dumpene av databasen vi har liggende vederlagsfritt. Vi håper dette kan hjelpe deg med å få opp din løsning på beina igjen. -- mvh Jørn Skjerven Kan noen hjelpe meg... jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... 5865032[/snapback] Det synes jeg er fabelaktig dårlig av Webdeal. På min arbeidsplass sørger jeg for å til enhver tid ha tilgjengelig backup fra 14 dager tilbake, slik at hvis noe skjer, noen gjør feil i dokumenter o.l., slipper ubehageligheter som det du har opplevd. At de kun har dag til dag backup er latterlig, rett og slett uproft! Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Dessuten... 500 kroner for å få en backup av siden din? Da jeg klarte å tømme hele databasen til siden min for noen uker siden tok jeg bare kontakt med hosten min, Subsys, og fikk tilsendt en backup som var ca. en uke gammel gratis noen timer senere. Du sier du trenger hjelp... til hva da? Om du tenker på databasedumpene er dette kode du må kopiere og lime inn i SQL-feltet i phpMyadmin som du skal ha fått adresse til da du registrerte domenet ditt. Endret 4. april 2006 av Ponduss Lenke til kommentar
PCen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Problemet mitt er at jeg satte ikke opp siden... PHP ble kjøpt etter at siden ble registrert og sendt direkte til han som satte den opp.. og han får jeg desverre ikke tak i for øyeblikket... Jeg kan nåes på MSN [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå