Gå til innhold

Fylle opp fargepatroner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skriver ingenting om hvilken printer det er snakk om. I utgangspunktet anbefaler jeg å ikke gjøre dette da blekket ofte kan være tykkere enn orginalblekket og dermed ødelegge skriveren over tid. Jeg har selv brukt uorginalt blekk og fått en dyr skriver ødelagt, men når det er sagt så vet jeg jo ikke om du får slik orginale patroner til din maskin.

Du kan jo ta en titt på www.blekkpatron.no å se om det er noe der som er intr.

edit:leif...

Endret av BMP
Lenke til kommentar

Har prøvd det, men ALDRI igjen! Blekksprut over hele rommet på grunn av dårlig sprøyte, en ødelagt printer osv osv er noe av fordelene du for med. Kjøp heller orginale og behold klær, rom og printer i fin form.

Du kan jo spørre deg selv: Vil du beholde printeren i fin form med orginalt (og dyrere blekk) eller billig blekk og snart ødelagt printer? :whistle:

Lenke til kommentar

Hvis du på død og liv må ha det: er dette en mulighet. Men ikke si at du ikke ble advart. Unnskyld alle sammen, men dette er rett ut sikkelig dritt og søppel. Dårligste kjøp jeg noen side har gjort. Skal jeg sløse med penger en annen gang må det bli en knekt gitar eller tennings bryter til bil med knekt nøkkel og avklippte ledninger. Det er to kjøp som faktisk er bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...