Gå til innhold

Logitech-musa er på trynet!


Anbefalte innlegg

Ser det har vært endel andre innlegg om dette, men det var hovedsaklig i spilling,så jeg prøver på nytt...

 

Har Logitech Freedom Optical(tast./mus)

 

Problemet er at musa "stopper" opp litt og så fortsetter den som vanlig nå den brukes...Dette er

et høyst irriterende problem.Tastaturet er det ikke noe feil med.

 

Har prøvd å flytte mottakeren,rense musa,hentet nye drivere, prøvd både ps/2 og USB og nye batterier.

 

Kjører Win XP

 

Noen som har en løsning på dette problemet?

 

Takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva deres problem er, men jeg har noe trøbbel med Logitech Dual Optical.

Når jeg spiller FPS-spill (uansett hvilket) så finner musa plutselig ut at nå skal jeg se enten opp i taket eller ned i gulvet. Veldig morsomt når jeg er i nærkamp i UT eller.no.

Problemet blir borte like fort som det oppstår, men det skaper endel irritasjon... :evil:

Prøvd med forskjellige drivere.... :sad:

 

{Edit} Skrivefeil {/Edit}

 

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-09-27 17:49 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 09:46, skrev Joachim:

batteriene er byttet.var riktig nok dårlige, men bytte løste ingenting.


finnes det spesielle musmatter for optisk mus da?


Optical/ trådløs-musa her stressa også med uberegnelig peker, samme hva jeg gjorde - den sto parkert en måneds tid.

 

Ble ikke god før jeg hev ut musepakka. Bruker kun windows-drivere. Med Logitech-pakka inne, juster aksellerasjon ( jo kjappere desto mer uberegnelig ), og ta i så det monner - disable også alskens smarte funksjoner som ikke er helt nødvendig.

 

Nå har den gått som en mus skal i noen uker, og på allslags underlag - jeg begynner faktisk å like 'såpa'.

Lenke til kommentar

Trikset med Logitech er ikke å installere driverne deres, de er i beste tilfelle elendige. Personlig har jeg logitech trådløst tastatur og optisk trådløs mus, begge funker kjempe med standard windows XP drivere. Jeg installerte også logitech driverne første gangen, jeg måtte reinstallere windows fra bunnen av for å få effekten av dem ordentlig bort.

 

Det gamle HK mitt med VIA chipsett hadde også USB problemer som ikke bidro til noe positivt. Det skal sies at VIA visstnok er klar over dette problemet med USB kontrolleren deres, men gjør veldig lite for å løse det, dvs det kan være at noen av dere blir rammet av dette(tror kun det rammet visse USB produkter). Dog finnes det andre som har lagt ut fixer for dette problemet, men de jeg prøvde var sånt "bob-bob" :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...