mandela Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 helt komisk, godt over 90% av alle postene her lider av manglende hjerneaktivitet, hahaha. Dette er jo helt latterlig; 1. ja, vi kødder på chatten, later som om vi er unge piker / gutter som er hypp på sex. 2. vi tror at alle som svarer oss på chatten er seriøse og er de de utgir seg for å være 3. patetisk, tror dere ikke at dere blir køddet med tilbake? suckers, hahaha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 helt komisk, godt over 90% av alle postene her lider av manglende hjerneaktivitet, hahaha. Dette er jo helt latterlig; 1. ja, vi kødder på chatten, later som om vi er unge piker / gutter som er hypp på sex. 2. vi tror at alle som svarer oss på chatten er seriøse og er de de utgir seg for å være 3. patetisk, tror dere ikke at dere blir køddet med tilbake? suckers, hahaha 5901668[/snapback] Haha, ja du bidrog virkelig med å trekke denne tråden opp fra den hjernedøde tilstanden Og siden du faktisk tok deg bryet til å lese heile tråden så må jo den vere av en viss intresse? Lenke til kommentar
Hurra2 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Per dags dato ser jeg ingen operatører som har cam eller msn i nicket sitt. Se: http://www.chat.no/ans/ og ikke kan jeg huske å ha sett det heller på de to årene jeg har vært der. Når det gjelder nick sensur så er det ikke tillat å ha cam eller msn i nicket sitt på kanalen #under18 hvor problemet er aller størst. En ting er at man kunne sensurert 14,15, kos osv, men det får da være grenser på hvor mye som skal sensureres også. Per idag så er det ganske streng sensur der inne, så f.ks gutter med "hot" i nicket sitt er på kanten. Poenget mitt med det første inlegget mitt var å gjøre dere oppmerksom på at chat.no prøver å gjøre noe med problemene. Jeg synes det blir litt for dumt og barnslig å drive å legge ut screenshot fra grisene. De kunne dere heller sendt til tips.kripos.no så de kan ta saken videre, og ikke leke denne barsnlige forum leken. www.chat.no er faktisk avhengig av at brukerne rapporterer det de ser og det kan de gjøre enten ved å sende til kripos eller hvis de ikke vil gjøre det kan det sendes til det administrative i chat.no. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Haha, ja du bidrog virkelig med å trekke denne tråden opp fra den hjernedøde tilstanden Ikke sant? virkelighetssjekk nå! Og siden du faktisk tok deg bryet til å lese heile tråden så må jo den vere av en viss intresse? 5901764[/snapback] ja, jeg scrollet meg gjennom, interessant å se så mange smarte postinger på en gang, godt denne tråden er postet i humoravdelingen :!: Endret 10. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jaggu leser du fort og nøyaktig som får med deg at 90% av innleggen er herpa Men seriøst,som du sier ligger denne i humor avdelinga,og ka fornuftig forventer du faktisk at man kan oppdrive i den slik tråd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) jaskkskaksakas Endret 11. april 2006 av chokke Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) trådstarter og alle andre, dere har sterke problemer.. EDIT: snakket med fyren på bildet ditt, han trodde de var eg som hadde køddet Endret 11. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sjekk her for litt lættiz og ekle saker lol :!: http://bos5e.mandatory.org/ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sjekk her for litt lættiz og ekle saker lol :!: http://bos5e.mandatory.org/ 5905845[/snapback] ehhhm? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Sjekk her for litt lættiz og ekle saker lol :!: http://bos5e.mandatory.org/ 5905845[/snapback] de som skriver på nettsiden er ekle ja. lite patetisk å lure gutter til å dra fram tissen for så å advare foreldrene for hva barna kan utsettes for på internet. synes gutten som dro fram tissen bør gå til rettssak mot idiotene som lurte ham til å dra fram tissen Endret 11. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sjøl om eg linket til den siden, så betyr det ikkje at eg syns slikt er rett altså,tenkte bare den ville gli inn i denen tråden Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Må vel egentlig minne folk litt på at man ikke trenger å lokke folk til å gjøre disse tingene, det holder faktisk bare å ha noe som minner om et jentenavn i nicket før man blir nedspamma av folk som skal ha deg til å gjøre diverse saker og ting... Fint at de får den loven, men vil en hvilken som helst lov forandre noe? Chat.no kan helt fint gjennomføre regler for sitt eget nettsted selv, og så ta seg av folkene som gjør sånt. Jeg var faktisk fast bruker der et par måneders tid for noen år siden, og tingene var sånn da og. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 HOHO det er fler av meg ja! Har også prøvd dette når jeg har kjedet meg, og det er jo helt ekstremt.. Her snakker vi menn på oppmot 50 som sitter å chatter og det som verre er med 14 åringer.. ekkelt sier jeg! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 helt komisk, godt over 90% av alle postene her lider av manglende hjerneaktivitet, hahaha. Dette er jo helt latterlig; 1. ja, vi kødder på chatten, later som om vi er unge piker / gutter som er hypp på sex. 2. vi tror at alle som svarer oss på chatten er seriøse og er de de utgir seg for å være 3. patetisk, tror dere ikke at dere blir køddet med tilbake? suckers, hahaha 5901668[/snapback] Ta deg en tur innom, og du vil se hvor mange som er serriøse, og det er faktisk en del! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gjorde det her for noen år siden under et foredrag på Politihøyskolen i Oslo for å demonstrere hvor ille det faktisk er. Fikk en mann til å tilby penger for å møte en 14 år gammel jente på et hotell i Oslo (nei, de kan ikke straffes for det siden det går under "oppfordring til lovbrudd"). Avsluttet samtalen med "Takk for at du viste så godt samarbeid i foredraget mitt. Du har nå blitt observert av 25 etterforskere fra norsk politi. Ha en fortsatt god dag" Fyren svarte med "Hyggelig å kunne hjelpe" og logget av Men ja, det er mange syke mennesker der ute. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sånn, da fikk jeg filma litt der innesjekk http://www.vinorum.net/chat.html den er ikke like stor som den forrige filen noen andre lasta opp her Edit: oppdaterte link 5873496[/snapback] Hva brukte du når du lagde den videoen? Liksom: Hvordan kan du filme det? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har nettopp mistet noe en veldig VELDIG kul logg! Jeg kalte meg jente_11 og fikk kontakt med en 16åring lurte på om jeg virkelig var 11år. Jeg sa nei, men at jeg jobbet undercover for datatilsynet og begynte og legge i vei om alt mulig. Alt gikk fint inntill han finner ut at han skal teste meg. Han spørr: Ok, en liten test, hvilken ip adresse har jeg? Dette hadde selvfølgelig jeg ikke svar på og svarte bare ip adressen din er: 192.168.2.1 Dette mente han var feil, men jeg stod på mitt og sa at han så på intern ip adressen sin siden han satt bak en router. Han gav meg ipadressen hans og forventet at jeg skulle diske opp med navn og adresse, han sa også at faren hans jobbet innen tracing av mistenkelig datatrafikk, men jeg lot som jeg var bedre en han. Jeg går inn på www.networktool.com og begyner og trace og tar lookup og diverse annet på ip adressen og kommer så nærme som at han bor i tromsødalen, han er fortsatt ikke fornøyd, men jeg skylder på at han har telenor og at de nettopp har byttet ut ip adressen. Han biter på og vi fortsetter og prate, plutselig vil han ha msn adressen min siden jeg var den beste jenten på data han noen gang hadde møtt(!) jeg sa, "jente? undercover greiene fungerer virkelig bra" og han begynner og le osv.. Så kommer vi til msn der jeg bare legger en siste hånd om det jeg allerede har skapt og vips han er veldig imponert over arbeide mitt og vil prøve og få samme "jobb" som jeg har. Jeg har sagt at jeg går av datatilsynet sin server klokken 24:00, da blir jeg automatisk kastet ut. Meg: HallaAndreas:halla:) Andreas:wæhæhæ, du er litt skilled med "tracing" Andreas: Altså, jeg vil lære alt du gjorde istad^^ Meg: haha Andreas: Drømmejobb om du spørr meg.. Meg: Bare vent til du får se noe nå snart Andreas: På sol? Meg: Nei Meg: Kan tenkes jeg forsvinner litt nå Andreas: Oki Meg: klokken er straks tolv Andreas: detter du av msn å da? Meg: nja litt usikker på hva jeg skal svare her.. Meg: har msn på mobilen også Andreas: hehe Andreas: sitter du hjemme og jobber eller? Meg: Jeg sitter hjemme koplet opp mot en server Andreas:ok Andreas: kriterier for jobb i datatilsynet da? Meg: Fikk du mail om kriteriene? nå har jeg netopp send han en mail fra mail adressen: [email protected] Andreas: Kan sjekke junken Meg: Fikk du den? Andreas: Ja havnet i junken --------- Jeg begynner og pese med at han skal kopiere samtalen våres fra sol.no og sende meg i en tekstfil så jeg kan levere inn dette til noen operatører som skulle sjekke dette opp mot loggen dems, for og se at jeg ikke hadde missbrukt min stilling. jeg strever veldig med dette takket være java og uheldige omstendigheter får jeg ikke tak i sammtalen våres, begge var blitt kicket fra sol.no for alder (Meg) og capslock (han andre). ---------- Jeg:Samma det, jeg blåser i loggen.. Andreas: hehe Meg: Jeg jobber ikke i datatilsynet... Andreas: lololololololololol Andreas: Hacker Meg: Jeg og en gruppe fra hw.no kødder med pedoer Andreas: eid Meg: og loggen hadde vært dritfet og ha Andreas: Synd du gav meg feil ip da Andreas Men du hadde rett om tromsdalen :S Meg: jaja alt er tracet Andreas: Hacka du ellerno? Meg: tracing... Andreas Knew it:P Andreas: Det må du lære meg ;P Meg: Hva med e-posten? den var jo ganske bra den å? Andreas: joda.. Meg: [email protected] Meg: Det var det som var avsenderen? Andreas: ja Andreas: Kan du lage meg en sånn mail? Meg: Jeg skal vise deg det Andreas: ok Meg: *url til php script* Meg: Kos deg Andreas: EID Andreas: TAKK Meg: Du gikk litt på? Andreas: litt Meg: veldig? Andreas: Du hadde meg en stund.. Meg: Hadde jeg fått en mail av datatilsynet hadde jeg gått rett på om jeg ikke visste om dette fra før.. Andreas:hehe Meg: ip'n måtte jeg nesten gjette Meg: men når du slang den midt i trynet på meg var det en smal sak Andreas: Eneste glippen.. Dere skulle sett den andre loggen, den var helt rå! det var der alt skjedde, her bare latet jeg som om jeg skulle lære han litt osv.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det som er mest oppsiktsvekkende med slike stunts er hvor mange pedofile/cyberpedofile som svarer. "Hei, gutt 57 vil kose med deg" etc... 5861388[/snapback] det verste er at de ser på seg som gutt når de er så gamle.... edit: for en stund siden var det en lignende tråd hvor det var en nederlandsk guttegjeng (cirka 15 els) som hadde filmer folk som satt og ronket på msn (selv hadde de satt camen fra halsen og nedover på seg selv)... skal jammen si folk ble overasket da de skjønte hva som hadde skjedd.... Endret 3. mai 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det som er mest oppsiktsvekkende med slike stunts er hvor mange pedofile/cyberpedofile som svarer. "Hei, gutt 57 vil kose med deg" etc... 5861388[/snapback] det verste er at de ser på seg som gutt når de er så gamle.... edit: for en stund siden var det en lignende tråd hvor det var en nederlandsk guttegjeng (cirka 15 els) som hadde filmer folk som satt og ronket på msn (selv hadde de satt camen fra halsen og nedover på seg selv)... skal jammen si folk ble overasket da de skjønte hva som hadde skjedd.... 6032429[/snapback] Den der er du snakker om er priceless :!: Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har nettopp mistet noe en veldig VELDIG kul logg! Jeg kalte meg jente_11 og fikk kontakt med en 16åring lurte på om jeg virkelig var 11år. Jeg sa nei, men at jeg jobbet undercover for datatilsynet og begynte og legge i vei om alt mulig. Alt gikk fint inntill han finner ut at han skal teste meg. Han spørr: Ok, en liten test, hvilken ip adresse har jeg? Dette hadde selvfølgelig jeg ikke svar på og svarte bare ip adressen din er: 192.168.2.1 Dette mente han var feil, men jeg stod på mitt og sa at han så på intern ip adressen sin siden han satt bak en router. Han gav meg ipadressen hans og forventet at jeg skulle diske opp med navn og adresse, han sa også at faren hans jobbet innen tracing av mistenkelig datatrafikk, men jeg lot som jeg var bedre en han. Jeg går inn på www.networktool.com og begyner og trace og tar lookup og diverse annet på ip adressen og kommer så nærme som at han bor i tromsødalen, han er fortsatt ikke fornøyd, men jeg skylder på at han har telenor og at de nettopp har byttet ut ip adressen. Han biter på og vi fortsetter og prate, plutselig vil han ha msn adressen min siden jeg var den beste jenten på data han noen gang hadde møtt(!) jeg sa, "jente? undercover greiene fungerer virkelig bra" og han begynner og le osv.. Så kommer vi til msn der jeg bare legger en siste hånd om det jeg allerede har skapt og vips han er veldig imponert over arbeide mitt og vil prøve og få samme "jobb" som jeg har. Jeg har sagt at jeg går av datatilsynet sin server klokken 24:00, da blir jeg automatisk kastet ut. Meg: HallaAndreas:halla:) Andreas:wæhæhæ, du er litt skilled med "tracing" Andreas: Altså, jeg vil lære alt du gjorde istad^^ Meg: haha Andreas: Drømmejobb om du spørr meg.. Meg: Bare vent til du får se noe nå snart Andreas: På sol? Meg: Nei Meg: Kan tenkes jeg forsvinner litt nå Andreas: Oki Meg: klokken er straks tolv Andreas: detter du av msn å da? Meg: nja litt usikker på hva jeg skal svare her.. Meg: har msn på mobilen også Andreas: hehe Andreas: sitter du hjemme og jobber eller? Meg: Jeg sitter hjemme koplet opp mot en server Andreas:ok Andreas: kriterier for jobb i datatilsynet da? Meg: Fikk du mail om kriteriene? nå har jeg netopp send han en mail fra mail adressen: [email protected] Andreas: Kan sjekke junken Meg: Fikk du den? Andreas: Ja havnet i junken --------- Jeg begynner og pese med at han skal kopiere samtalen våres fra sol.no og sende meg i en tekstfil så jeg kan levere inn dette til noen operatører som skulle sjekke dette opp mot loggen dems, for og se at jeg ikke hadde missbrukt min stilling. jeg strever veldig med dette takket være java og uheldige omstendigheter får jeg ikke tak i sammtalen våres, begge var blitt kicket fra sol.no for alder (Meg) og capslock (han andre). ---------- Jeg:Samma det, jeg blåser i loggen.. Andreas: hehe Meg: Jeg jobber ikke i datatilsynet... Andreas: lololololololololol Andreas: Hacker Meg: Jeg og en gruppe fra hw.no kødder med pedoer Andreas: eid Meg: og loggen hadde vært dritfet og ha Andreas: Synd du gav meg feil ip da Andreas Men du hadde rett om tromsdalen :S Meg: jaja alt er tracet Andreas: Hacka du ellerno? Meg: tracing... Andreas Knew it:P Andreas: Det må du lære meg ;P Meg: Hva med e-posten? den var jo ganske bra den å? Andreas: joda.. Meg: [email protected] Meg: Det var det som var avsenderen? Andreas: ja Andreas: Kan du lage meg en sånn mail? Meg: Jeg skal vise deg det Andreas: ok Meg: *url til php script* Meg: Kos deg Andreas: EID Andreas: TAKK Meg: Du gikk litt på? Andreas: litt Meg: veldig? Andreas: Du hadde meg en stund.. Meg: Hadde jeg fått en mail av datatilsynet hadde jeg gått rett på om jeg ikke visste om dette fra før.. Andreas:hehe Meg: ip'n måtte jeg nesten gjette Meg: men når du slang den midt i trynet på meg var det en smal sak Andreas: Eneste glippen.. Dere skulle sett den andre loggen, den var helt rå! det var der alt skjedde, her bare latet jeg som om jeg skulle lære han litt osv.. 6032334[/snapback] Hvilke side kan du send email fra "fake" avsender? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå