Bear^ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Fy FAN hvor mange perverse idioter det finnes der ute på nette, i lille norge t.o.m. Tror jeg må fiske frem et lite nick å se hvor mange fisker jeg klarer å hanke inn. Tror det blir J14_kos Endret 5. april 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sånn, da fikk jeg filma litt der innesjekk http://www.megamultihost.com/~wraith/chat.swf den er ikke like stor som den forrige filen noen andre lasta opp her 5873496[/snapback] Bra film! Ganske illustrativ. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Takker. Snakka faktisk med en av op'ene der inne, men hun ble helt stille da jeg fortalte henne at jeg dreiv og filma, he he. Edit: Er da ikke så stor forskjell på ei på 14 og en på 17, selv om det er for mye.. Værre med de folka oppi 20-30 åra.. Endret 5. april 2006 av Wraith Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Litt OF. Men hvordan program brukte du til å filme? Skulle gjerne hat det. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Syns virkelig de burde hatt mer sensur der inne... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det merkelige er at jeg ble bannet rfa chat.no da jeg kaldte meg mann_23, og prøvde å få msn til ei på 10 elns. sikkert bare en opmerksom op. Men ellers så syntes jeg jippii er mye verre... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tja, op'ene er oppmerksome nok når de først er der, og når folk sier fra til dem. Men er ikke ofte de er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Dette er gale, jeg satt inne i 20min, jeg fikk 46 napp(ca 40 av dem seriøse) der 10 la meg(fakemail) til MSN, dette burde jo bli slått ned på... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 det er faen meg skremmende. "drømmegutten" osv spør om jeg er kåt. Skjønner ikke hva det går av folk, skulle tro de ikke fikk seg noe! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 det er faen meg skremmende. "drømmegutten" osv spør om jeg er kåt. Skjønner ikke hva det går av folk, skulle tro de ikke fikk seg noe! 5887623[/snapback] Det er vel kanskje akkurat det de ikke gjør. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Wraith: Så den filmen, helt sjukt. Hvilket program brukte du? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Greit at dere kødder med folk på chatten, men post ikke email adressen eller tlf nr til de dere lurer her. Det er brudd på både respekt og loven. 5864301[/snapback] kan jeg spørre deg hvorfor jeg i det hele tatt skulle vurdere å vise slike mennesker litt respekt? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) __ EDIT: Endret 8. april 2006 av Pels Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Haha, måtte teste ut dette jeg og. Kan ikke skrive til folka for jeg ligger jo over bordet og flirer. Husker foresten at en kammerat av meg gjorde akkurat det samme i økonomitimen. Han ga bort MSN adressa til en eller annen vi kjenner til kåt gutt ørtenhundre. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) OMFG da... "Hei er du naken? Får jeg kle av deg?" *grøss* HERRE JESUS! Update... nå ble jeg IHVERTFALL kvalm... "onanere på tlf eller msn?" Grøss... ble kontakte av mann35 som jente 16... for et sykt land Nå ble det verre. Mann 39 Endret 9. april 2006 av Solar Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Lur dem til å onanere på webcam, og avslutt samtalen med: "Dette er en automatisk melding fra Statens Datatilsyn. Du har brutt §13, lov nr. 3, i samsvar med krenkelsesloven om blotting på offentlig sted, eller over offentlige tjenester per telefon eller internett. Saken blir sendt videre til lokale myndigheter. For mer informasjon: www.datatilsynet.no" EDIT: En kompis av meg gjorde det, og "mannen bak kameraet" velta bakover :!: Endret 9. april 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 HELT SJUKT, dette skjedde på 2min! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Neeei! Jeg ble bannet etter å ha logget meg på som "Mann_61_ålesund", og skrevet "Er det noen snille barn her" i #flørt. :!: Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Zomg, mange desperate og teite folk. edit: Siden det er en "obviously" fake e-mail, så orka jeg ikke å sladde den. Endret 10. april 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå