Knofle Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her er mitt forsøk. Ingen kan motstå Uskyldig_jente :!: 5862579[/snapback] r du uskyldig?har du lyst til å bli skyldig eller? Å herre ... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vi satt og kødda me folk, og en hadde på cam, og satt og dro'n. Og etter litt så satte vi på cam der vi hadde noen ark der det sto pervogris, og pedogris og slikt. Men gjett hva han gjorde... Ikkeno, han fortsatte, og vi sa at han var tragisk da han prøvde å få seg 11 år gammal mus, og da sa han: "det er digg, har dere aldri prøvd det før?" Det er så sjukt kvalmt. Slike skulle vert sperra inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 fins syke mennesker der ute ja. kan ikke fatte at en 46år gammel mann kontakter en "11 år gammel jente" kvalmt Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Syke? Noen ville chatte med meg selv om jeg var 90 eller 6 år. De bryr seg ikke om den er gammel og utslitt eller nybakt og varm. Pervers er ikke et ord for disse folka. De vil ha sex, uansett alder. Hjelp!! Kan noen prøve å finne på et ord på hva de egentlig er? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Syke? Noen ville chatte med meg selv om jeg var 90 eller 6 år. De bryr seg ikke om den er gammel og utslitt eller nybakt og varm. Pervers er ikke et ord for disse folka. De vil ha sex, uansett alder. Hjelp!! Kan noen prøve å finne på et ord på hva de egentlig er? 5864098[/snapback] Desperat? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Greit at dere kødder med folk på chatten, men post ikke email adressen eller tlf nr til de dere lurer her. Det er brudd på både respekt og loven. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Å, som jeg hater alle de jævlene som kaller seg "kosegutt". Det må være norges ekleste nickname. Det er ingen tvil om at det er mange syke folk som chatter online. Husker ti år tilbake i tid og mitt første møte med mIRC (jeg var 12). En fyr prøver å sende meg et bilde, og dum som jeg er godtar jeg (tenkte at det var gøy at den trivelige mannen ville sende meg et bilde av seg selv). Det ble en god stund før jeg våget meg inn på mIRC igjen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Oi, du "lurte" dem, frekke gutten! Plz. Kom tilbake når du avtaler et møte kl 1400 på Peppes med 14-15 stykker, og dukker opp med politiet. Årets pedobust. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Her er mitt forsøk. Ingen kan motstå Uskyldig_jente :!: 5862579[/snapback] r du uskyldig?har du lyst til å bli skyldig eller? Å herre ... 5863347[/snapback] Ja du!! Den derre flirte eg høglytt av sjøl Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Etter ca 30 sekunder... Sa egentlig bare "hej" på kanalene, fikk til og med svar på Over30 Edit: synes det er forjævlig at det er sånn i Norge nå.. Endret 4. april 2006 av Wraith Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er det rart når du er inne på "Over 30" kanalen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det var ihvertfall én som var fornuftig nok til å spørre hva en så ung jente gjorde i Over30. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det var ihvertfall én som var fornuftig nok til å spørre hva en så ung jente gjorde i Over30. 5867160[/snapback] Og han var en gift mann på 34,med cam også Endret 4. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) JESUS CHRIST! Steike, 6 stykk har hittil ville snakke med meg. Jeg har vært på i 1 min maks. Nå er vi oppe i 10. Nå klarer jeg ikek holde telling lengre. TAPERE! Endret 4. april 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 mange syke folk, slutta å gjøre det, da jeg godtok cam og det første jeg så var en kølle :!: om 5-10 år så er vel dette eneste metoden for å få seg noe, fortrekker selv å bli kjent med folk i real-life jeg men.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 [OWNED] Må nesten fortell en epiode der eg blei kraftig OWNED!! Prata med ei jente på msn en gang,sånn vanlig chitt-chatt. Så ville hu ha på cam, greitt sa eg! Men da skal det vere gjensidig Så la eg ned vinduet,leste litt på webben noen minutters tid,før eg omsider kom på at eg hadde en samtale liggende. Hja ååkei!! Idet eg klikker opp vinduet,sitter det faen steike meg en fyr å gnikker på den hårete kølla si, etter meg på msn!! OMG! Havna jo i sjokktilstand der eg satt, blei ikkje heilt den samme igjen i løpet av kvelden for å si det slik. Jævla sjuke kåtinger altså [/OWNED] Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg var også på chat.no å prata med noen sjukiinger! Men jeg lata som jeg var jente! Jeg fikk ikke gjort noe annet enn å svare på er du kåt? Har du flotte pupper? liker du å knulle? Og det vanlige... Jeg fa alle MSN adressen min... Men det ble enda værre! Det var bare pling pling pling pling osv... osv...! De er noen homser alle sammen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg var også på chat.no å prata med noen sjukiinger! Men jeg lata som jeg var jente! Jeg fikk ikke gjort noe annet enn å svare på er du kåt? Har du flotte pupper? liker du å knulle? Og det vanlige... Jeg fa alle MSN adressen min... Men det ble enda værre! Det var bare pling pling pling pling osv... osv...! De er noen homser alle sammen 5867777[/snapback] Du la dem vel ikkje til i den daglige msn? Lag en chat.no msn vel Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Denne tar kaka: 2 hot girls: noen som vil prøvebore oss? Fra SOL Chat. Edit: og der ble jeg sperret. *Liste seg videre* :!: Endret 4. april 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hehe, er man på sånne steder er det et must med en msn-adresse til filtrering ;-) men det gjelder jo de fleste steder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå