Articfare Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Haha :!: ! Jeg kjeda meg litt i går så jeg gikk inn på Chat.no. Jeg bytta navnet mitt til "j15oslo2" og sa et par ganger "noen som vil chatte? send en pm". Haha, det var nå morroa starta :!:. Rundt 10-20 svarte vær gang og spurte forskjellige ting: Kåt, leken, cam, msn, det klassiske som de sa. Ja, så snakket jeg et parr ord med dem og sa i chatten (eller msn ) at de snakket med en gutt, hahaha . Haha, fikk latterkrampe noen ganger, :!:. Haha, noen ble skuffet mens jeg bare lo i vei. Gjorde det for å løse en slags "myte" om hvilket kjønn som svarer fortest på pm kall. Ja, det var nok gutta. Jentene svarte nesten ikke på de. Skal se om de gjør det når jeg skifter navn til "g23oslo". Wow O_o. Ingen svarer. Men på "j23oslo_sing.", hjeeeelp, ingen slutt på angrepet av pm!! Noen som synes jeg er slem? . Endret 4. april 2006 av Articfare Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Typical nerd humor. Men, du må føre statistikk over dette. Tabbeller og det hele. Du kan bruke: Spray.no, Eros.no(Chatten..), Jippii.no og Chat.no.. Evt. flere vis du vet om noen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som synes jeg er slem? . 5860508[/snapback] Nei, det er jo bare morro! God underholdning hvis man kjeder seg. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette er også noe jeg har hørt at det er som regel "jente14" som får utallige mange beskjeder mot "gutt17" som nesten ikke får noe. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Så artig for oss andre er det ikke. Det blir kanskje morsommere om du legger ut noen logger. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Morsomt ^^ Koblet til som "j15oslo;)" og fikk 37 vinduer opp i de første sekundene Perverste jævler.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det som er mest oppsiktsvekkende med slike stunts er hvor mange pedofile/cyberpedofile som svarer. "Hei, gutt 57 vil kose med deg" etc... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Så artig for oss andre er det ikke. Det blir kanskje morsommere om du legger ut noen logger. 5860816[/snapback] On my way! Ble bare banna fordi jeg skrev: "Kan noen sende en jævla pm!?!? Er sååå jævla kå!" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 OK, har en oppgave på skolen nå, som lyder noe sånt som om det er farlig for unger rundt ti år og ferdes på internett. Vi går inn på jippii.no og chatter litt der under navnet jente_11. Og det første som skjer er en kar på noen og tjuge som spør hva hun har på seg når hun sover... Vi oppdaget også enda værre tilfeller der jeg bare nevner msn og webcam. Og flere av de gangene har ikke "Jente_11" visst at duden på over 18. år skal dra fram snabben på msn! Jeg syntes serriøst synd på de som sitter på jippi.no og prøver å få seg 11 år gamle damer. Det er bare kvalmt. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Ulovlig eller ikke, ta dem. Avkle dem, finn ut hvem de er, gi info til familiemedlemmer. Kanskje det avverger et fremtidig overgrep. Er greit med utpressing, så lenge man ikke tjener noe på det økonomisk Bør la seg gjøre å finne ut hvem det er, dersom dere bruker MSN. Hotmail lar seg enkelt "hacke". Slike folk gjør meg kvalm. Dersom jeg skulle skrive om norsk lov, hadde jeg pålagt internettpedofile følgende straff: Kontant spark i skrittet. Edit: Småpirk. Endret 3. april 2006 av Fasces Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har faktisk gjort det der sjøl, kan vere morro til tider :!: Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hehe, har vært med på slikt noen ganger Synes forøvrig det er helt supert, virker da mot pedoer m.m. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg måtte bare teste dette her men det var jo over alle forventninger. Kunne nesten ikke skrive en setning før et nytt vidu poppet opp.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her er mitt forsøk. Ingen kan motstå Uskyldig_jente :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Seriøst? Mann46? m34? Jeg synes synd på de som er i disse personenes nærvær. De burde ærlig talt ha bedre ting å ta seg til. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 haha, den siste var kriminell! Nå er du ikke uskyldig jente lenger "Mala" Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bwbahaha... Dette minner meg om noe jeg og en kompis gjorde! Vi kledde oss ut i dykkerutstyr og masse anna kødd. Vi logga inn som j15 ellerno. Satte på cam der forlk viste snabben, så satt vi og danset! Gjett om de fleste var bra kjappe med å få på seg buksa! :!: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bwbahaha... Dette minner meg om noe jeg og en kompis gjorde! Vi kledde oss ut i dykkerutstyr og masse anna kødd. Vi logga inn som j15 ellerno. Satte på cam der forlk viste snabben, så satt vi og danset! Gjett om de fleste var bra kjappe med å få på seg buksa! :!: 5862753[/snapback] Og dere så på vel? haha, nei huff;p Men arti å lure folk ja!;D Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 haha.. mannen var så kåt! slappa dude Lenke til kommentar
revol2k Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tror alecc er en av de mest desperate der, han snakka til meg når jeg kalte meg styggjente11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå