Gå til innhold

Hvordan er din drømmedame/mann?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Så lenge hun ikke er særskilt smart så er jeg fornøyd.

5867636[/snapback]

Så lenge inteligensen er på høyde med deg går det vel bra :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg hadde ikke hatt noe imot hun her heller

29592.jpg

5867805[/snapback]

Keep on dreaming!

BTW: Blinken hennes er 3opp!

Lenke til kommentar

Min drømmemann. :)

-Snill og omtenksom.

-Helst høg, er litt høg sjølv.

-Helst ha god musikksmak.

-Bry seg om jobb/skule.

-Søt og sjarmerande.

-Utseende er ikkje det viktigaste.

-God humor.

-Ein filmelskar.

-Ein som likar ein god fest ibland samtidig som han likar å ha ein kosleg kveld heima.

-Helst ikkje så mykje eldre enn meg, heller ikkje så volsomt yngre. (+ - 1år?)

-Ein så verkeleg bryr seg om meg og viser det.

-Hadde ikkje skada om han kan synga.

-Trofast.

-Forståelsesfull.

-Kanskje litt nerdette, (gjelder og gaming.)

-Ein som går ann å snakka med om alt.

-Ein som er glad i vennene sine og familien sin.

Rett å slett ein eg trives å vera med og har dei samme følelsane for meg som eg har for han. :)

Lenke til kommentar

Det er viktig at han er morsom. Noen jeg kan le av og med, uten at det blir krampeaktig. Samtidig er det viktig at han også har sine seriøse sider, og kan ta konstruktiv kritikk uten å krangle. Ikke det at det er noe galt i å krangle en gang i blandt, jeg hadde blitt redd om vi ikkje gjorde det. Bare det ikke blir for mye.

Han må gi komplimenter, men ikke for mye, bør være ærlig, men ikke nødvendigvis legge ut i det vide og det brede om livet sitt. Ved mindre det passer seg. Han må ha egne meninger, gjerne litt forsjellig fra meg på enkelte ting. Om en mener det samme om alt og alle blir det lett kjedlig. Han bør være eventyslysten, leken og impulsiv. Typen som ikke er forutsigbar, men heller ikke riv ruskende gal. Hele tiden ihvertfall.

Utseende messig har jeg ingen mal. Jeg liker dem høye og muskuløse, men faller stortsett alltid for de litt lavere og mer pinglette. Muskler på overarmer og mage er veldig fint. De trenger ikke være bulende og store, faktisk ser jeg helst at de ikke er det. Men det er fint å stryke hånden over harde muskler eller å bli holdt av sterke armer. Jeg er en rumpe jente, men jeg klarer ikke helt forklare hvordan rumpa skal se ut. Fast ihvertfall. Og det er fint om munnen er bred og øyenbrynene markante. Gjerne et litt barnslig preg.

Jeg kommer sikkert til å legge til litt. Legg merke til at dette er drømmemannen. Jeg har ikke så store krav som dette til vanlig.

Lenke til kommentar

• Hun må like sjakk, men må ikke være smartere enn at jeg vinner.
  • Hun drikker kun Pilsner Urquell, liker Drive-by Truckers og lovpriser estetikk.
  • Hun vet mye om f.eks. den russiske revolusjon, DVD-utgivelser eller golf.
  • Hun er mørkhåret, gjerne også mørkhudet, har for stor nese, for mange føflekker, for høye kinnbein ol.
  • Hun ser bra ut, har masse selvtillit og er motebevisst.

Like hyggelig hver gang jeg møter en av disse.

Lenke til kommentar

Hun må gjerne være høy, det er bare fint, tviler på at hun blir høyere enn meg uansett, det er bare ikke realisitisk når jeg er nesten 2 meter lang

Minst 25 år gammel

Gjerne smart og ha noe utdannelse eller mye det gjør meg ingenting

Være villig til å flytte hvis det blir nødvendig for jobb

Det er fint om hun er interessert i noe av de samme tingene som jeg er interessert i.

Jeg kan sikkert skrive mer men dette får være nok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...