Gå til innhold

Hvordan er din drømmedame/mann?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Denne mannen eksisterer ikke.

5865488[/snapback]

Hva sier typen din når han leser dette :p

5865508[/snapback]

Han vet jeg elsker han uansett :love:

Det som mangler er vel egentlig bare at han ikke danser, hjelper så mye til i huset, liker å shoppe og slikt... Ikke er det så mye blomster heller :innocent:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kriterier:

Har meninger hun kan argumentere for, tåler en kranglefaen, respekterer mine hobbyer, er søt/pen, trofast, kinky så det holder, godt over middels intelligent, har humor, treffer mine preferanser innen musikk, film, kunst/foto, mat, vin/øl/brennevin, rer senga mi, rydder etter at hun har lagd smoothies på kjøkkenet(denne kan være lei), setter pris på en tur ut, drikker uten å gjøre meg eller seg selv flau, brunette, setter like stor pris på å massere som å bli massert, har god selvtillit(ai ai ai), sminker seg med måte, er fotogen, har små særheter folk flest syns er sjarmerende, god vennekrets, nogenlunde psykisk stabil, ikke ha irriterende ekser som oppsøker henne i ny og ne, liker å bake, holder seg rimelig sprek, viser tilstrekkelig at hun setter pris på meg, liker å bli satt pris på, sier ifra når jeg tråkker i salaten, ha en morsom familie jeg kan omgås uten å bli frustrert, har en utdannelse og en interresant jobb, har nok penger både til det daglige og litt skøy, blir ikke sippete over bagateller, sosiale evner og tilpasningsdyktig, liker å klø meg på ryggen, reiselysten, god skuespiller. Oppdaterer når jeg kommer på mer.

Ikke lett å finne sånne jenter nei. Men jeg kjenner et par som er brunetter.

5865471[/snapback]

Få henne til å dumpe typen og pul a'.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg vet hvordan tråstarters drømmedame ser ut.

5863014[/snapback]

Og det tror du ikke jeg vet? ;):p

Vel, over til topic, her er min drømmedame:

Må være høy (er tålig høy selv, 185 cm) men ikke høyere enn meg. Hun må kunne si ain mening uansett hva andre mener. Hun må tåle å bli spøkt med og må kunne spøke tilbake. Humor burde hun også ha, lite gøy med en dame som tar alt bokstavelig. Hun må i tillegg være sporty og fysisk aktiv (lite gøy med en innesitter) og burde kunne bruke PCen også (ikke et must).

Anngående utsendet må hun være søt, ikke nødvendigvis extremt lekker. Hun må ikke være alt for rund (dere forstår hva jeg mener) men litt former er greit. Hun må også ha en fin rumpe (pluss fine pupper). Litt muskler også... Personlig liker jeg langt, blondt, bølgete hår, gjerne i hestehale.

Hun må kunne rydde etter meg (jeg hjelper gjerne til) når jeg ikke kan. Har samme musikksmak og har omtrent samme filmsmak. Hun burde kunne lage mat (tilfeldigvis elsker jeg å lage mat) og hjelpe til med oppvasken (sammen med meg).

Og, ja. Hun må tåle at jeg er ute med venner uten at hun er med (antar at jeg må tåle at hun er ute med venner uten meg også). Og, jeg liker ikke personer som fester hele natten og kommer tilbake midt på natta fulle og helt skutt i hodet. Så, dama må/burde ikke feste (nesten et umulig ønske). Og, hun burde heller ikke henge rundt slike "bitcher" eller noe lignende.

Inteligensen trenger ikke å være enorm (som visse andre jeg kjenner), bare hun følger med på skolen. Men, jeg vil ikke ha en dame som jobber 24/7, litt avslapping trengs jo (med meg :p )... Jobb er vel ikke så farlig, bare hun ikke er sjefen min :p

Kommer sikkert på mer senere, derfor legger jeg til en oppdateringsliste under her, så dere kan se hva jeg har oppdatert.

PS: Nå kommer jeg på mange jenter som bare forsvinner om dette er slik jeg vil ha dama mi. Tror jeg bare vet om en som fortsatt henger på (og hun kjenner ikke du Lightningwolf!).

---------------------Oppdateringer---------------------

Oppdaterte listen litt

Oppdaterte listen enda mer

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Pen, men ikke "perfekt". Noen "riper i lakken" er bare et pluss. Liten, gjerne rundt 1,60. Søt, og har et fint smil. Brune eller grønne øyne. Tynn, men ikke anorektisk. Må ha humor, helst like syk humor som meg. Sosial intelligens er svært viktig.

Jeg har funnet drømmedama mi, men hun har enda ikke funnet drømmemannen sin.

Lenke til kommentar
Jeg vet hvordan tråstarters drømmedame ser ut.

5863014[/snapback]

Og det tror du ikke jeg vet? ;):p

Vel, over til topic, her er min drømmedame:

Må være høy (er tålig høy selv, 185 cm) men ikke høyere enn meg. Hun må kunne si ain mening uansett hva andre mener. Hun må tåle å bli spøkt med og må kunne spøke tilbake. Humor burde hun også ha, lite gøy med en dame som tar alt bokstavelig. Hun må i tillegg være sporty og fysisk aktiv (lite gøy med en innesitter) og burde kunne bruke PCen også (ikke et must).

Anngående utsendet må hun være søt, ikke nødvendigvis extremt lekker. Hun må ikke være alt for rund (dere forstår hva jeg mener) men litt former er greit. Hun må også ha en fin rumpe (pluss fine pupper). Litt muskler også... Personlig liker jeg langt, bølgete hår, gjerne i hestehale.

Hun må kunne rydde etter meg (jeg hjelper gjerne til) når jeg ikke kan. Har samme musikksmak og har omtrent samme filmsmak. Hun burde kunne lage mat (tilfeldigvis elsker jeg å lage mat) og hjelpe til med oppvasken (sammen med meg).

Kommer sikkert på mer senere, derfor legger jeg til en oppdateringsliste under her, så dere kan se hva jeg har oppdatert.

---------------------Oppdateringer---------------------

5866179[/snapback]

Jeg vet om en jente ved navn Marielle som passer mistenkelig godt til beskrivelsen. :tease:
Lenke til kommentar

Hmmm, har aldri tenkt over akkurat hva jeg ser etter i en drømmgutt, men here goes:

Han må ha et pent smil, det høres kanskje dumt ut, men et smil som lyser opp hele ansiktet hans er noe jeg legger veldig merke til.

Han må være veldig snill og omtenksom, dulle med meg og skjemme meg litt bort. Å komme med blomster sånn som Linn Christin sa får meg til å føle meg elsket.

Han må bry seg om skolearbeid eller jobben sin, ikke være typen som gir helt faen og bare bryr seg om å feste og drikke.

Han må ha lappen og gjerne egen bil, kanskje også et "krav" som høres teit ut, men jeg hadde ikke orket å kjøre rundt på kjæresten min hele tiden og det er bedre at han kan hente meg steder innimellom. Om han har peiling på bil så han kan fikse min er det også veldig bra.

Han må være litt nerdete, men samtidig ikke for mye.

Utseendemessig kommer jeg ikke på så mange krav, men sixpack er helt klart noe som tiltrekker meg også må han være litt høyere enn meg.

Han må ikke være gnien, synes svært gniene folk er slitsomt å omgåes.

Han må være glad i å feste samtidig som han vet å nyte en kveld hjemme.

Kjemien mellom oss må stemme veldig godt, magefølelsen må helt klart være der. :p

Kunne sikkert fortsatt å ramse opp, men dette er ihvertfall noe av det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg vet om en jente ved navn Marielle som passer mistenkelig godt til beskrivelsen. :tease:

5866356[/snapback]

Jaha, som om ikke du visste det ;) Kan ikke du si litt om din drømmedame, som også ligner tålig mye på min...

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Langt blondt hår, 170cm høy, bryster som er omtrent så stor at man kan holde rundt ikke noe større, pen rumpe, snill, morsom, må ha ønske om å komme noe sted her i verden og faktisk jobbe, helst stor famillie, ikke sterkere eller høyere enn meg, og som ikke har noe imot at jeg er med venner uten henne av og til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Langt blondt hår, 170cm høy, bryster som er omtrent så stor at man kan holde rundt ikke noe større, pen rumpe, snill, morsom, må ha ønske om å komme noe sted her i verden og faktisk jobbe, helst stor famillie, ikke sterkere eller høyere enn meg, og som ikke har noe imot at jeg er med venner uten henne av og til.

5867546[/snapback]

*Tenke seg om* Warning, couldn't find a person that fits to this requirements. :p

Neida, gode ønsker, får bare håpe at du finner noen som passer.

*Oppdatere listen*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...