Gå til innhold

Hvordan er din drømmedame/mann?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Like sær, frekk og lite omtenksom humor som meg. Søt, kinky, morsom, godt over middels intelligent.

Velplasserte føflekker.

5863078[/snapback]

Prøv deg på hun i "the girl next door", passer beskrivelsen din utmerket i tillegg til at hun er uvirkelig fin;)

Lenke til kommentar
Like sær, frekk og lite omtenksom humor som meg. Søt, kinky, morsom, godt over middels intelligent.

Velplasserte føflekker.

5863078[/snapback]

Prøv deg på hun i "the girl next door", passer beskrivelsen din utmerket i tillegg til at hun er uvirkelig fin;)

5863450[/snapback]

Datteren til Jack Bauer? Perhaps..

Lenke til kommentar
Høyde ca. 175-180

5862591[/snapback]

Der røyk jeg ut med en gang..

Kipt å være så høy da..

Til topic...

Det aller viktigste, er vel personeligheten.

Hun må ikke bry seg om at jeg bruker en del til på pcn (litt mye tid egentlig)..

bare ++ om henne er litt interesert selv..

Ei jeg kan stole på, og at vi kan høre på hverandre..

Også må hun ha litt min type humor..

Er ikke noe morsomt å se på monty python med et som bare ser dumt på meg...

Utseende har jeg ikke tengt så mye over, men kjekt hvis jeg ikke må stå på kne hver gang vi skal snakke sammen... :p

EDIT: Fant ut at jeg er en veldig overbruker av " :p "

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Hmm ... skal vi se.

- Dominant

- Ikke for tynn og ei heller for tykk, dog bedre med noen ekstra kilo for mye enn noen for få

- Mørkt hår og øyne

- Gjerne høyere enn meg

- Ikke mange år yngre enn meg (noe særlig under 19 er ikke aktuellt), og mer enn gjerne flere år eldre (Ingrid Bjørnov er :love: men dessverre litt vel gammel for meg :cry:)

- Jordnær (meget, meget viktig!)

- Humor! Må i aller høyeste grad kunne hente frem et smil i meg

- Må være der når jeg trenger det som mest

- Sist men ikke minst så må jeg kunne snakke med henne om alt og ingenting.

Edit: Ai! Glemte noe her.

Edit#2: Meeeeeer:

- Gjerne villig til/åpen for å bryte normer og "standarder". F.eks bytte av kjønnsroller/kjønnsmodeller.

- Gjerne røff/tøff stil

- Sier eksakt de hu mener samma hva

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

det viktigste:

Syk humor

Seriøst interessert i musikk

Forståelsesfull

Glad i å være hjemme (ikke sånn spontan farte-rundt type (jeg hater spontanitet og overaskelser (ja, jeg er sær (haha, firedobbel parentes :p ))))

Utseende kommer i andre rekke, så lenge hun ikke veier mer enn meg, og ser ut som lungemos. Pene jenter er som bra musikk. De er ikke pene før du har sett på dem en god del ganger, og liker innholdet.

Lenke til kommentar

Setter mye av det Ernie nevner høyt(Du må være min ukjente eneggede tvilling eller noe...)

-Ganske Dominant/Proaktiv

-Har ikke noe i mot at hun er høyere eller sterkere enn meg, men gjør ikke noe om hun ikke er det

-Kan være ganske tynn egentlig så lenge det ikke er anoreksi tilstander, gjør heller ikke noe om hun har former for den slags skyld. (Men skikkelig fet liker jeg ikke...)

-Sjarm/Ustråling

-Rundt mitt intelligens nivå

-En del felles interesser

-Omsorgsfull/Forståelsefull

-Åpensinnet/Liberal

-Bør ikke hate musikken jeg liker

-Søt eller sexy (eller kanskje til og med begge deler)

-Humor som klaffer med min

-Bør ikke være for mange år yngre enn meg, men jeg er mer åpen i den andre retningen(eldre). Det viktigste er uansett at hun er modne

-Trofast, ei jeg kan stole på

-Jordnær

-Snill, men ikke dumsnill

-Kan gjerne være litt androgyn stillmessig, kroppsmessig og ikke minst psykisk.

(men jeg sier ikke at "rent" feminin ikke er sexy her, bare at det androgynt også kan være pent)

-Bør ikke bry seg så mye om å passe i standardene/normene. (Gjelder særlig kjønnsroller)

-Sier eksakt de hu mener samma hva

-Stillmessig så er jeg åpent for mye forskjellig. Punkestil, metallstil, mer "seriøst", eller mer avslappet kan være stillig.

-Kort sagt kan hun gjerne være geek. (Intelligent, kunnskapsrik og litt sær).

Listen min har sikkert gått forbi realismens vegger men det er jo trossalt drømmedame det er snakk om her. ;)

EDIT: Stjal ennda mer av Ernie.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Kriterier:

Har meninger hun kan argumentere for, tåler en kranglefaen, respekterer mine hobbyer, er søt/pen, trofast, kinky så det holder, godt over middels intelligent, har humor, treffer mine preferanser innen musikk, film, kunst/foto, mat, vin/øl/brennevin, rer senga mi, rydder etter at hun har lagd smoothies på kjøkkenet(denne kan være lei), setter pris på en tur ut, drikker uten å gjøre meg eller seg selv flau, brunette, setter like stor pris på å massere som å bli massert, har god selvtillit(ai ai ai), sminker seg med måte, er fotogen, har små særheter folk flest syns er sjarmerende, god vennekrets, nogenlunde psykisk stabil, ikke ha irriterende ekser som oppsøker henne i ny og ne, liker å bake, holder seg rimelig sprek, viser tilstrekkelig at hun setter pris på meg, liker å bli satt pris på, sier ifra når jeg tråkker i salaten, ha en morsom familie jeg kan omgås uten å bli frustrert, har en utdannelse og en interresant jobb, har nok penger både til det daglige og litt skøy, blir ikke sippete over bagateller, sosiale evner og tilpasningsdyktig, liker å klø meg på ryggen, reiselysten, god skuespiller. Oppdaterer når jeg kommer på mer.

Ikke lett å finne sånne jenter nei. Men jeg kjenner et par som er brunetter.

Lenke til kommentar

:innocent: Håhå, dette har jeg tenkt mye på :!:

Drømmemannen min har god humor og er som oftest i godt humør. Han er sosial og kan spøke og skape god stemning. Samtidig så er han i stand til å vise andre følelser også, og kan vise at han er både sint eller lei seg dersom det skulle skje.

Han er litt eldre enn meg, men ikke eldre enn 28 (jeg er 20)

Han vet å hjelpe til i huset, og er i stand til å passe på seg selv slik at jeg slipper å passe på hele tiden :innocent:

Han er i stand til å takle mitt til tider rasende temperament :ermm: '

Han har jobb, og synes det er koselig å kjøpe blomster en gang i blant for å vise at han bryr seg om meg. Det første han gjør når han våkner om morgenen er å legge seg intill ryggen min og kysse meg i nakken :love:

Han liker å finne på ting om kveldene, og kan holde følge med meg som til tider kan være ganske hyper. Han er ekstremt glad i å spille xbox360, samtidig som han godt kan spille på pc'n av og til slik at jeg får spille alene ;)

Han liker tivoli og badeland også, og er ikke redd for å bli med på dansegulvet når vi går ut i helgene.

Han har heller ingenting imot å gå i butikker, og kan holde tritt meg meg på mine runder i klesbutikkene for å finne fine plagg. Han er flink til å gi tips, og er ikke redd for å si fra dersom det er noe jeg ikke ser bra ut i.

Denne mannen eksisterer ikke.

Og utseendet spiller ingen rolle.. han kan være høy, lav , liten, kraftig, lyshudet, asiatisk, blond, mørk whatever. så lenge han vet å få meg til å føle meg elsket :!:

Forsåvidt er kjæresten min drømmetypen, til tross for at han aldri danser, og hater å være med på shopping :love:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...