-Tori- Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Når jeg får lønning denne månden ønsker jeg å kjøpe meg en 19 tommer LCD skjerm. Skal i hovedsak brukes til surfing og til å se film på, og kanskje litt til spill også innimellom. Vil gjerne ha widescreen. Prisklasse: 1999-2500 kr. Dermed spør jeg dere: Hvilken skjerm passer til meg? Noen forslag: Acer AL1916WS (8ms) VIDEO SEVEN 19IN WIDE Hyundai B91A Kan muligens bruke et par lapper til og kjøpe denne om den er betydelig bedre. Har ikke peiling om noen av disse er gode, men det er jo derfor jeg spør dere. Mvh Tor Sveinung Endret 3. april 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kjøp deg en vievsonic...... gode og billige skjermer Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Noen dypere begrunnelse for å kjøpe "vievsonic"? Har skikkilig lyst på Fujitsu Siemens W19-1, den får gode brukererfaringer, gode resultater i tester, og jeg fant ut at jeg har råd til den. Noen som kjenner til denne skjermen? Lenke til kommentar
smaddox Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Prøver å finne ut noe lurt om 19" widescreen selv... det fins jo en 3-4 alternativer å velge mellom... S. PS! noen som har sett noen tester av V7 sin 19" Wide? Endret 3. april 2006 av smaddox Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ser at acer'n har god omtale på amazon: http://www.amazon.co.uk/gp/product/custome...0467535-7085215 Men er det ingen på forumet som har testet noen andre billige ws skjermer enn Fujitsu Siemens? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjøp deg en vievsonic...... gode og billige skjermer 5861234[/snapback] Nja, er de virkelig så gode da ? Jeg tror jeg ville gått for en Samsung 930BF. Jeg har en selv, og er MEGET fornøyd. Funker bra til spill,film og surfing. I tilleg er den meget fin og se på. Jeg har i tilleg sett en del som har skrevet at Viewsonic skjermene pleier å ha en del døde piksler. Husker når jeg kjøpte min skjerm, så var det ingen som hadde skrevet noe om at det var døde piksler på den men flere som skrev det om Viewsonicene. Men, for all del, jeg sier ikke at det er dårlige skjermer, for det er det ikke. Har selv prøvd VX 9 ett eller annet, og den var veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå