minotir Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hei. når jeg starter opp maskina mi og går innpå internett så klarer jeg såvidt og komme meg innpå en nettside men ikke noe mer. jeg starta maskina i sikkermodus og i "administrator" kontoen da funka nettet. sitter på flere maskiner på samme nettverk, alle funker bortsett fra mi maskin så jeg regner med at det er noe galt med mi maskin. håper spent på svar Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ikke noe virus eller andre ulumskheter som har lurt seg inn på maskinen din? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Ikke noe virus eller andre ulumskheter som har lurt seg inn på maskinen din? 5860410[/snapback] har tatt virus scan. fant ingen ting... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Prøvd med Adware scanner? EDIT: prøv her Endret 3. april 2006 av micke090 Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 ja, jeg kunne egentli prøve det. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 funka ikke etter ad aware test heller noen andre tips? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Tips: Gå inn på egenskaper under foretrukne netteverk(høyreklikk på nettverksikonet på oppgavelinjen, og let deg frem) Fjern haken ved "aktiver IEE 802.1X-godkjenning for dette nettverket" Regner med at du kjører trådløst nettverk? Endret 4. april 2006 av Clint Lenke til kommentar
minotir Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 fungert ikke det heller når jeg kjører en msn feilsøkingstest så kommer disse feilene opp: -DNS - kan trolig ikke løse IP-adresse -Nøkkelporter - der står det noe om proxy server og brannmur jeg bruker ikke proxy server og har heller ikke brannmur på... hva kan være galt? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Kan dette være noe "C:\> ipconfig /flushdns" uten haketegn, skrives i command vindu (run, skriv cmd) Endret 5. april 2006 av Gunder1 Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 jeg får ikke til og åpne commando linja (men det har jeg aldri gjort heller ) kansje noen kan hjelpe meg med det og? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 finner du ut hvor commandolinja er eller får du den ikke opp? funker ctrl+alt+del? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 finner du ut hvor commandolinja er eller får du den ikke opp? funker ctrl+alt+del? 5876130[/snapback] jeg får den ikke opp. ctrl alt del funker heller ikke.... Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Da har du virus gutten min. Formater og legg inn alt på nytt eller fiks deg et skikkeligt virus progam.. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) men ctrl alt delete og command har aldri funka etter jeg formaterte. det funker i sikkermodus edit: faktisk så har jeg fixa nettet nå var et virus som ikke ville gå så lett Endret 6. april 2006 av minotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå