Bombasa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er det noen som har tips til ett enkelt og bra webside program. Selv kan jeg ikke lage websider i HTML. Men er finnes det enkle gode programmer som kan gjøre dette for meg? Har nå en hjemme side som jeg har sattsammen med en gammel versjon av Macromedia. Men jeg har ikke råd til og kjøpe noen nyere versjon av dette. Jeg syntes også det er for få enkle funksjoner i dette programme så det blir mye prøving og feiling. Så hvis du har tips til program så legg inn navn og gjerne med link så jeg kan få testet ut. Fint om det er gratis program men kan også være betalings programmer. Håper på mange gode svar. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du kan prøve Netobjects fusion MX(Tror det heter MX..) Det er gratis, ihvertfall da jeg brukte det... Men kongen er jo selvfølgelig Dreamweaver Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dersom du klarer deg med rotete kildekode, kan du bruke Dreamweaver, evt annen WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Namo Webeditor er heller ikke noe dårlig... Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg er først og fremst ute etter ett program som er lett og lage bra websider. Har ikke peil på kildekoden til HTML så dette får heller bare være. Med den gamle versjonen av Dreamweaver jeg har så er det ikke veldig selvforklarende og en nyere versjon er for dyrt. Så forslag til andre programmer til en grei pris ville vært supert. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Netobjects fusion MX Helt klart et godt alternativ hvor du ikke trenger å kunne noe HTML. Men jeg advarer deg! Bruk en "spam mail" Når du registrerer deg hos dem. Den sender utrolig mye dritt og reklame... Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg prøver og finne: Netobjects fusion MX og på Google så finner jeg denne siden men kan ikke finne noen gratis versjon stemmer dette eller er det feil side jeg er på? Siden jeg har funne er: http://www.netobjects.com/ Jeg går ut fra at det nå koster penger, men det gjør ikke noe så lenge det er enkelt og bruke. Skal prøve det nå. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vent litt. Skal laste opp gratisversjonen til deg jeg Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fant ikke Cd'en. beklager. Besøkte siden deres og den har blitt totalt forandret. De tilbyr ikke MX lenger, men hvis du klarer å skaffe det så skal du få registrerings koden min Du fikk den ved å gå inn på siden deres å skrive noen opplysninger men siden de ikke gjør dette lenger så går det ikke an å skaffe fler registreringskoder... Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Er det andre som har forslag til programmer? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Er det andre som har forslag til programmer? 5863191[/snapback] Jepp http://nvu.com/ 100% open source Har prøvd det selv og fungerer utmerket. En liten rival til dreamweaver. Du har både code view og design view. Ser ut som koden blir ganske bra også. Endret 4. april 2006 av Xpi Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Web Page Maker http://www.webpage-maker.com/ gratis og synsykt lett Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hadde helt glemt Nvu Ganske likt Netobjects. Et helt greit program Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Er det noen som har forslag til andre programmer. Prøvde NVU men hadde problemer med insetting av bilder. Fikk satt in bilder i teksten og jeg lastet disse opp men de ville ikke vises på nettet. Men teksten kom frem. Jeg løste problemet ved og velge save as i dreamweaver og lagre fila på nytt da virket det. Jeg liker godt måten og arbeide i som i NVU så finnes det liknende programmer til en lav pris eventuelt gratis? Lenke til kommentar
dypen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei, er ny her! Bladet K-Komputer har en detaljert bruker manual for programmet "Netobjects Fusion MX" som jeg har lastet ned fra deres CD. Programmet ligger gratis på CD som var solgt med bladet nr. 8 - 2004. Denne utgivelse av bladet har jeg desverre ikke. Håper noen her kan hjelpe meg med dette programmet. Lenke til kommentar
dypen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fant dette vedr. NVU Brukermanual og Forum. http://www.usit.uio.no/it/hjelp/html/nvu/uionvu.pdf http://forum.nvudev.org/viewforum.php?f=2&...a9ec69fa573f73f Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har aldri brukt programmet selv, men jeg har sett folk anbefalt det før. Adobe Dreamweaver Sempron Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Piczo.com og Freewebs.com? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Har aldri brukt programmet selv, men jeg har sett folk anbefalt det før. Adobe Dreamweaver Sempron 7449737[/snapback] Denne er bra den. Men koster deretter også. Lenke til kommentar
dypen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei, er ny her! Bladet K-Komputer har en detaljert bruker manual for programmet "Netobjects Fusion MX" som jeg har lastet ned fra deres CD. Programmet ligger gratis på CD som var solgt med bladet nr. 8 - 2004. Denne utgivelse av bladet har jeg desverre ikke. Håper noen her kan hjelpe meg med dette programmet. 7443749[/snapback] Noen som kan hjelpe her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå