Klekkus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hey, jeg holder på med en casemod til en kompis. Så lurte jeg på om noen av dere kunne ofret noen minuter på å lage en enkel logo som det står "FU!" på med fete bokstaver. Trenger ingen farger, skal bare kuttes ut som et sidevindu, så da mener jeg skikelig fette bokstaver! Her er en liten paint tegning på sånn ca. hvordan jeg vil ha det, hvis noen gidder da. (Pssst, klarer dere å få det benere å litt penere?) De som er så snill å lager det for meg skal få stor skryt i worklogen! Edit: logoen skulle vært litt mindre en 270 x 490 mm Endret 3. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Nja, ikke helt sånn da. Men logoen så fett ut da. Må være mulig å kutte ut i kabinettet, så hvis du klarer å få U'en litt mer "hull" pluss at F'en burde være litt ala' på det første bildet. Ellers så er det bra slik det er Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hmmmmm... Slik? Vil du ha en annen font så si ifra.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hmmmmm... Slik? Vil du ha en annen font så si ifra.. 5861300[/snapback] Nei, ikke slik. Mer lik denne (fiksa litt på den i paint ) Kunne du fikset den i støre oppløsning? Endret 3. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Sånn.. Er denne stor nokk? Hvis ikke så angi størrelsen PS. Fikset litt på den.. Endret 3. april 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Takker den er perfekt! Skal vi se, klarer du å fikse litt mindre enn 490 mm x 270mm? Eller ca A4? Endret 3. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg legger ut, så får du si ifra når du er fornøyd Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Tusen takk, mente ikke pixles men mm da Kan forstøre det selv har tros alt bilde resizer prog og kopimaskin Tusen takk for logoen, du skal få creed å worklogen Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tusen takk, mente ikke pixles men mm da Kan forstøre det selv har tros alt bilde resizer prog og kopimaskin Tusen takk for logoen, du skal få creed å worklogen 5861797[/snapback] Oisann.. leste ikke at det skulle være i mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå