Orihime Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Får ta å sjekke litt rundt... Det er grisesvindyre felger, så jeg håper dette lar seg fikse Noen som har noen tips på hvem som tar en slik jobb i Oslo-området? 5863502[/snapback] Mine felger er hos en Dekkmann forhandler i Oslo. Er min far som har levert di for meg så jeg er ikke sikker på hvor det er. Men skal ringe han i morra jeg så skal jeg få adressen Dem skal i allefall ha 750 kr per felg for å rette dem. 5864109[/snapback] 750 per felg? Har ikke du en gammel 80? Bruker jo samme felger som Sierra da, finnes jo ekstreme mengder felger i omløp til den bilen. 5943160[/snapback] Stemmer det, jeg har en gammel Audi 80 Det som var var det at det var min far som ordna det for meg. Fikk bare beskjed om at han hadde levert felga til retting Og ja, det finnes masse felger til denne bilen. Men jeg liker de felga jeg har Så nå skal jeg ta det pent framover. De tåler ikke så mye, men det passer bra til bilen syes jeg Men 750 kr er dyrt ja. En ny felg koster ca 1200 kr Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå