dopus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Bestillte i forrige uke et asrock s939 sli32. Dette har jeg ikke klart å få liv i. Men fikk beskjed fra nettstedet jeg bestillte på at de måtte få det inn og testes. før de kunne sende meg et nytt ett. Men jeg trenger hovedkort før påske, og ble foreslått følgende løsning. Dersom jeg er sikker på at hovedkortet er defekt, kan jeg bestille meg et nytt et og få pengene tilbakeført dersom de finner det andre defekt. Derfor har jeg tentk å droppe uli baserte kort, i og med at jeg ikke har fått dritten til å virke. Tror jeg heller satser på et nforce 4 kort har ikke mange krav, men her er noen gbit lan, helst dual. god klokker SATA 2 tilkoblinger og plass nokk til min zalman 7700 kjøler. max pris ikke mer enn 1000kr trenger ikke SLI støtte. har bare planer om et graikkkort. Komm med forslag eller anbefalinger. Endret 3. april 2006 av dopus Lenke til kommentar
sycho Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Da er DFI Lanparty nF4 Ultra UT-D det beste korte vel. MEGET overklokkingsvillig, dual gblan, god layout og meget stilig Har dette selv og vil anbefale dette på det sterkeste! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Enig med sycho der.. koster vel 1k eller 1100 men det er utentvil det beste NF4 kortet for de som ikke absoulutt MÅ HA passiv kjøling. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er vel ganske så støysvak også den DFI vifta visstnok. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 litt over budsjettet. har tenkt litt på en av billig variantene av asus, a8n sli, eller sli se. Noen som vet om det er noe forskjell på disse kortene bortsett fra firewire på sli og ikke på sli se. Tenker da på overklokking osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå