Gå til innhold

Den store Videoguiden!


Zappza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

klarer ikke å legge til undertext, jeg syntes du burde gjøre guiden litt bedre der her skal du se problemene mine når jeg gjør som du sier

1. jeg åpner virtualdub->video->filters...->Add...->så er det ingen som heter "TextSub" eller "VobSub" eller det jeg har

2. så hvis vi sier vi driter i det som står i 1 og bare åpner undertekstfila dvs. ->File->Open video file...->så finner jeg fram undertekst fila men den kan ikke åpne den(det var det jeg trudde og fordi det var jo der vi skal åpne selve filmen)

3. har fått til å åpne filmen i virtualdub ved hjelp av XviD codecen

 

så kan noe hjelpe meg litt å forklare litt bedre?

Lenke til kommentar

Om du har installert VobSub med plugin for Virtualdub skal den liggje der. Ein annan guide:

http://divxstation.com/article.asp?aId=100

 

Redigert: Eg var visst litt sein. Om du har installert, og den framleis ikkje er der, merk det som står i den guiden eg og trygvaa linka til:

«If TextSub is not available in the list, click the Load button and find the *.vdf file in the VobSub program files directory (Gabest).»

Endret av incanus
Lenke til kommentar

har et problem nå, nå jeg har lagd filmen med undertekst så da vil jeg oj lagre den så den blir med undertekst men da ble den jo på 60 gb!

er det ikke mulig å få den i ca sånn størrelse som den var før jeg la til undertekst? eller må man se filmen med undertekst i det programmet? eller er det mulighet for å brenne ut filmen m\undertekst på en dvd?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Så vidt jeg husker er det vel både 29.97 og 23.96? Hva er 23.96 da, hvis det ikke er NTSC?6951272[/snapback]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ntsc#Framerate_conversion Det er visst om ein vil vise PAL-video på NTSC-TVar. Fyrst senkar ein farta til 23,96, so gjer ein dette. Redigert: Det vert ein slags mellomtilstand. 6951370[/snapback]
Det er lenge sidan dette, men eg ville berre seie at eg tok litt feil her. På DVD-video og SVCD kan NTSC vere 29,97fps eller 23,976fps. Endret av incanus
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
For å lage en avi av DVD film så forklarer du med dr.divx, men det koster penger, hvis du skal bruke det i mer enn 15 dager. Vett ikke om det koster med Staxrip, men AutoGK er gratis og det er enkelt.

 

Edit: Glemte å si at det var en bra guide, alltid noen nye ting å lære.

5862549[/snapback]

Forklarer det med dr. divx ja, rett og slett fordi det er det jeg har mest erfaring med :) Skal teste ut StaxRip og skrive guide til det og ;)

5862608[/snapback]

 

AutoGK er genialt! Glem alt annet! Enkelt og greit, ikke noe tull. Fiklerne får fikle, AutoGK er ,,Plug and Play,,!

 

Oldstone

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...