Lasan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Heisann. Siden jeg ikke er noen erfaren mac bruker må jeg nesten spørre. Har lastet ned BitTorrent versjon 4.4.1 til mac. Det jeg er ute etter er hvordan man åpner porter i programmet. Jeg får lastet ned, men det går ganske tregt, og jeg mistenker at det har noe med at jeg ikke har spesifisert hvilken porter programmet skal bruke. Dvs jeg har åpne porter i routeren, men ikke i programmet. Noen som vet hvordan jeg skal fikse dette? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvilke porter har har du åpnet på routeren din? BitTorrent skal (i teorien) automatisk åpne porten i Mac OS X' innebygde brannmur. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hvilke porter har har du åpnet på routeren din? BitTorrent skal (i teorien) automatisk åpne porten i Mac OS X' innebygde brannmur. 5870380[/snapback] Har åpna port 32000 til det bruket. Hvis portene blir åpnet automatisk er det ikke noe problem. Er vel bare jeg som er litt for innarbeidet windows bruker at jeg ikke stoler på ting jeg ikke skriver inn selv Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Last ned Azureus og kjør veiviseren, den vil sette opp portene dine og klargjøre maskinen din for torrents. Azureus er også mye bedre til å håndtere flere torrents osv, dessuten kan du teste maskinen din for åpne porter o.l. (NAT-testen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå