Archeron Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 har spilt litt Mafia i det siste, det et par år gamle GTA-lignende spillet, og blitt ganske så hekta på musikken der. sånn ganske rolig musikk, ser for meg 30-tallet, noe jazz-greier. noen som vet hvor jeg kan finne noe slikt? hadde jeg hatt skikkelig peiling er det sikkert endel gamle klassikere innen "gode gamle artister", men så gammel musikk har jeg liksom aldri hørt på... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sinatra er jo litt mobster. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sanger fra gudfaren filmene, det finst et soundtrack Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Frank Sinatra - Bad, Bad Leroy Brown Sikkert ikke akkurat hva du er ute etter, men den er morsom. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Django Reinhardt gir meg litt mafiafølelse. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Lucky Thompson Donald Byrd Miles Davis Neo: Det første albumet til Xploding Plastix Endret 3. april 2006 av cun Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Som Lungemannen sier; Django Reinhardt. Den ene sangen hans, "Minor Swing", blir faktisk brukt i 'Mafia' (kanskje flere også). Helt fantastisk musikk. Endret 3. april 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er Django som er mannen ja. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nei, Lucky er mannen. Lullaby for the leaves Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er Django som er mannen ja. 5861806[/snapback] Var det ikke han som bare kunne bruke 2 fingre på venstre armen? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er Django som er mannen ja. 5861806[/snapback] Var det ikke han som bare kunne bruke 2 fingre på venstre armen? 5862700[/snapback] Var det ikke tre fingre da? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hele lyden i Mafia er inspirert av Django Reinhardt, det var slik jeg ble interessert i hans musikk Lucky Thompson har jeg ikke hørt, men skal sjekke ut. http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&s...bmf6zfhheh7k~T1 http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&u...emfjzfhheh5k~T1 ser ikke ut som om han har noe med Django å gjøre i følge allmusic Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Lucky Thompson lagde jazz. Han var saxofonist. Jeg forbinder i hvert fall jazz med mafia. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det er Django som er mannen ja. 5861806[/snapback] Var det ikke han som bare kunne bruke 2 fingre på venstre armen? 5862700[/snapback] Var det ikke tre fingre da? 5865157[/snapback] ------------------ Django created a whole new fingering system built around the two fingers on his left hand that had full mobility Lenke til kommentar
radiated Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 OK, da er jeg overbevist :-) Django har noen tøffe string-swing plater med Stephane Grapelli. Anbefales. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 fett! aldri trodd jeg skulle få så mye svar her Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 har spilt litt Mafia i det siste, det et par år gamle GTA-lignende spillet, og blitt ganske så hekta på musikken der. sånn ganske rolig musikk, ser for meg 30-tallet, noe jazz-greier. noen som vet hvor jeg kan finne noe slikt? hadde jeg hatt skikkelig peiling er det sikkert endel gamle klassikere innen "gode gamle artister", men så gammel musikk har jeg liksom aldri hørt på... 5859789[/snapback] opera kanskje har ikke tenkt så mye på musikken , men er sykt inntressert i mafia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå