Be__bad Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Emne sier vel sitt, skrur de ofte opp hastigheten og ned prisen? Får adsl om noen uker og lurer på hva det er å forvente! Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tja, hva er ofte? Ikke oftere enn at de absolutt _må_. Jeg har ingen oversikt over hvor mange ganger de har økt hastigheten de siste par årene, kanskje 2 - 3 ganger? Jfr. med NGT vil jeg si at det er sjelden at de setter opp hastigheten. At prisen settes ned kan du bare drømme om. Det gjør nesten ingen leverandører, men man får jo så klart mer for pengene når hastigheten går opp. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Telenor senka jo prisene med 50,- pr mnd.. dette gjaldt iallefall 6Mbit linja... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 De siste par årene har jeg blitt satt opp 2 ganger. Helt gratis. Først fra 768/128 til 1024/256, så til 3000/300 for et par mnd siden. Klager ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå