ken8 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg sitter på en maskin med Asus P4PE hovedort. Maskinen har ikke floppy disk og jeg skulle gjerne oppdatert BIOS. Har lett over alt nå etter ASUS EZ-Flash programmet som gjør det mulig å flashe i windows, men finner det ikke. Hvor finner man dette programmet? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Det er mulig jeg har misforstått, men er ikke EZ Flash noe du finner i BIOS? Dvs. at du ikke trenger en floppy for å starte BIOS-brenneprogrammet, men du må ha selve BIOS-filen på en floppy, så det hjelper deg ikke så mye ... Hvis du ønsker å oppdatere BIOS mens du kjører Windows, da er det kanskje ASUS Update du må kikke nærmere på. (Ligger muligens på CD'en?) (Snoket litt info fra manualen til et Asus P4P800S-kort.) Endret 3. april 2006 av nebrewfoz Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Problemet mitt er at jeg ikke har cd'en lengre Pc'en er noen år gammel. Men jeg synes det er rart at ASUS ikke har noe program på hjemme siden sin. EZ-Flash finner du i BIOS Alt+F2, men jeg trodde også de hadde et program til å kjøre fra Windows for å oppdatere BIOS som heter det samme. Er det noen som har cd'en og kan sede meg installasjonfila? Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Fant ut at hvis jeg gikk på support.asus.com og valgte mainboard->tools->utilities så fant jeg et program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå