Gå til innhold

Den "store" tråden om Tore På Sporet

Anbefalte innlegg

Hei!

Har da valgt å lage en tråd om Tore på Sporet..

Her kan det flyte fritt med meninger, minner og følelser, både om Tore Strømøy og Tore på Sporet.

Jeg synes egentlig det ble litt tragisk etter 1. sesongen, men det er bare min mening =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker at jeg alltid synest at det var trist når jeg var en liten unge, sånn ca 7-10 år, var litt på gråten når folk møtte igjen slekningene sine som de aldri har møtt før.

Men nå gidder jeg ei og følge med på Tore på Sporet lengre.

Endret av Ljå
Lenke til kommentar

Før så så jeg på det hver lørdagskveld med familie, det var koselig;) Men denne nye sesongen har jeg ikke orket å se så serlig på det, så det en gang, men syns den bikkja var litt sånn for overdrevent:S

Skjønner ikke at det ble med engang..

Jaja, før bra, nå dårlig;)

Kristian

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg faktisk høre om en som hadde fått ereksjon av å se på Tore på Sporet.

Men det har kanskje ikke så mye med tråden å gjøre. :hmm:

Syns det er et helt greit program, jeg orker ikke se på det, men husker jeg så litt på det før når jeg var mindre.

Lenke til kommentar

Fikk en sms en gang som lød som følger:

"Hva er det beste med å bruke kondom? Du slipper å få Tore på sporet på døra om en 20 års tid..."

Tore på sporet er bare dumt. Mannen skal spore opp mennesker rundt om kring i andre land, men kan så vidt snakke engelsk. Jeg så på litt av det forrige lørdag (uheldigvis er det sånn at resten av familien synes middag+tore på sporet er en fin kombinasjon) og han fikk mye av innslaget til å handle om han selv - ikke personen som lette etter pappaen sin. Og den hunden... jeg skjønner ikke hvordan de kan komme på noe så idiotisk.

Tore på sporet er sikkert morsomt for familiene som blir gjenforent og slikt, men hvorfor må de sende det på tv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...