TST Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er Tomb Raider-serien tilbake der vi vil ha den? Her er en forsmak på det syvende spillet med tidenes mest kjente spillfigur i hovedrollen. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Spillet er ihvertfall meget pent. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ligger en preview av meg på Generellt spill og prat PC. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 skikkelig bra skrevet avean, fikk meg til å glede meg til spillet litt ekstra husker også den fantastiske stemningen til Tomb raider 1 og 2, og litt også Tomb Raider 3 men etter det gikk det bare nedover. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 "Spill-PC'en" min er nede. Blir nok gråting i søvn i natt, ja. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Frister å prøve demoen, men får feilmeldingen ved åpning av zip-fil lastet ned herfra. Har lastet ned fila to ganger, samme feil ved begge anledninger. Får se om jeg finner den et annet sted. edit: download fra gamershell fungerte fint Endret 3. april 2006 av Frikky Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 prøvd med både nyeste winzip og winrar? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har det ja 11 12 13 14 Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 En ny og fungerende ZIP-fil er på plass på filserveren vår nå. Beklager på det sterkeste at filen ikke var som den skulle i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ligger en preview av meg på Generellt spill og prat PC. 5859796[/snapback] prøv linken du finner her Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ser definitivt ut som en forbedring dette, men noen ting er der som ødelegger litt synes jeg: - Bare autoaim hvis du vil bevege deg og skyte samtidig - Manual aim må slåes på når det skal brukes - Lara er blitt såpass lite treffsikker at ho kunne bommet på en elefant med hagle på 3 meters avstand. - Kamera plasserer seg ikke alltid i en posisjon hvor man ser hva som skjer, skulle hatt mulighet til å låse kamera bak lara(slik som i de første spilla) (de tre første punktene har sansyndligvis mye å gjøre med at dette primært er et konsollspill) Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Synes demoen var knall! Jeg synes for øvrig spillet likner litt på actionsspillet Tarzan Muligens en investering i dette ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg