kimaeven Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei, jeg lurer på hvilket program som er best til avspilling av MP3 filer og CD audio. Har brukt creative playcenter i det siste og WinAmp, men vil prøve noe annet. Kan dere komme med none synspunkter på dette? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Synes windows media player i winxp er best av alt. spiller video,musikk i de fleste filtyper. Lager oxo liste over sanger og filmer. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Sjekk ut jet audio. Den liker jeg Den har også en mengde funksjonalitet, ma. kan den endre ID taggen (artist, album ,genre etc...) iht oppslag mot internettdatabase Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Dette er det beste programmet til å organisere,Rippe,Encode,Brenne musikk,Spille, Støtter alle formatene unntatt mp3pro. http://www.musicex.com/mediajukebox/index.html Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Tviholder på Winamp 2.8x men MusicMatch 7 er også fin. Bruker somregel MusicMatch når jeg skal brenne ut .mp3 til WAV. ee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå