Svulst Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei! Jeg lurer på om noen her kan anbefale en prosessorkjøler til min AMD 64 3500 (939) som går stillere enn den som fulgte med. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lapstuen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg tror denne kan være noe for deg. Har den selv og er kjempe fornøyd. Den kjøler godt og er stille Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Noen som vet om et litt billigere et? Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Denne er vel en av de beste kjølerene du får tak i. Har hatt den selv og var veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kan anbefale Arctic Cooling Freezer 64 Pro på det varmeste (kaldeste). Har sett en test av denne hvor den holder en Opteron 144 1,8GHz @ 2,8GHz på 27C idle (!). I tillegg er viften festet med gummioppheng, så den er helt lydløs. Men ikke bare det, se prisen! 158kr! Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 hmm.. det høres jo veldig bra ut! Synd det ikke er oppgitt støynivå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå