Gå til innhold

Ultimate bærbare PC

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!! Jeg har lenge nå vært på leiting etter den ultimate bærbare pcn'n med den "rette prisen og spesifikasjon".

Pris: max 12000

Minimums krav:

* 1024 RAM

* 60gig HDD

* 1.7 GHz

* 15.4 WXGA

Skjermkort er egentlig ikke så nøye, men er ikke feil om det går ann å spille på den..

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett for meg en PC:

Mpx, KN1

kommentarer??

5859474[/snapback]

Det er jo mere ram og bedre prossesor på Shg, virker som du får mere for pengene der, ellers er de jo ganske så like. Jo mere kraft jo bedre sier jeg.

Sitter selv med en Clevo m570A 2.0ghz p-m , 2gb ram ddr2 go 7800 gtx +++ digger den bare mer å mer!

Endret av killabie
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorda folk tørr å kjøpe pc er fra asus

Gode pc er til gode priser. Men servicen og service tiden er helt vanvittig etter min erfaring!

5868675[/snapback]

Kanskje du bør utdype dette med en erfaring i stedet for en påstand...

5868737[/snapback]

Hadde en acer hvor hdd en gikk til ¤%&/(. Fikk sendt inn maskinen. Tokk ca 3 uker fra de hadde mottatt pc en til den ble sendt tilbake. Ringte inn og klagde. Fikk aldri ordentlig svar el. Samt da jeg fikk den tilbake var det riper på dekslet til lcd en osv.

Hp derimot har jeg god erfaring! Hadde en maskin som det tokk litt lang tid å få rep. Klagde til og hp. Tokk ca 2 dager til jeg fikk en ny maskin :D

Lenke til kommentar

Gode pc er til gode priser. Men servicen og service tiden er helt vanvittig etter min erfaring!

5868675[/snapback]

5868737[/snapback]

Hadde en acer hvor hdd en gikk til ¤%&/(. Fikk sendt inn maskinen. Tokk ca 3 uker fra de hadde mottatt pc en til den ble sendt tilbake. Ringte inn og klagde. Fikk aldri ordentlig svar el. Samt da jeg fikk den tilbake var det riper på dekslet til lcd en osv.

Hp derimot har jeg god erfaring! Hadde en maskin som det tokk litt lang tid å få rep. Klagde til og hp. Tokk ca 2 dager til jeg fikk en ny maskin :D

5868790[/snapback]

Du bør kunne skille Acer/Asus fra hverandre først og fremst, og jeg har selv en Acer som jeg har hatt en liten rep på og det tok en 1,5 uke og det er faktisk ikke så galt da posten bruker ca 5 dager...

Får man godkjent en ny maskin så tar det bare postgangen " dette gjelder alle merker "...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

5868675[/snapback]

5868737[/snapback]

5868790[/snapback]

Du bør kunne skille Acer/Asus fra hverandre først og fremst, og jeg har selv en Acer som jeg har hatt en liten rep på og det tok en 1,5 uke og det er faktisk ikke så galt da posten bruker ca 5 dager...

Får man godkjent en ny maskin så tar det bare postgangen " dette gjelder alle merker "...

5869106[/snapback]

Bommet litt ¨på merket. Men da jeg spurte etter ny maskin fra asus så sa de nei. Selvom det hadde tatt vanvittig lang tid. De kverrulerte osv. Mens hp la seg flate!

Pluss for service en til hp. Asus sinn suger derimot. Kanskje jeg var uheldig. Men jeg kjøper aldri noe som det står asus på igjen :)

Acer sinn dele levering er også grusom. De bruker år og dag for å få tak i smådeler osv. Men gode maskiner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...