PantZman Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei! Tenker på å pensjonere min gode gamle MX500 og 6-7 år gammle Mitsumi tastatur. Kunne tenkt meg noe trådløst denne gangen og ser derfor på Logitech G7 Cordless Laser Gaming Mouse. Har denne musen docking stasjon for lading eller må batteriene skiftes ut? Ja jeg spiller litt nå og da men kunne tenkt meg friheten til de trådløse enhetene. Hvilket trådløst tastatur vil fungere/passe bra til denne musen? Kan godt være et tastatur uten alle mulige media knapper siden jeg har greid meg så lenge uten allerede. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har selv G7-musen, og er veldig fornøyd! Denne har en dockingstasjon til batteriene, slik at du kan lade det ene mens det andre er i bruk. Mao, følger det med to batterier til musa når du kjøper den, oppladbare sådan såklart Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Takker for svar! Er overbevist om at den musen er noe å satse på. Noen som kan anbefale et trådløst tastatur til musen (Helst logitech)? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jepp, musa er så absolutt noe å satse på! Er i samme situasjon selv faktisk, er på jakt etter et bra trådløst tastatur selv. Har kikket litt på dette, men her følger det en mus med da.. Kanskje ikke noen big deal, anyway... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har sett litt rundt på forskjellige netshops og kan ikke finne et eneste trådløst tastatur "uten mus". Går det ikke ann å skaffe G7 musen m/tastatur pakke heller? Dårlige greier Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Her er ett Microsoft tastatur. Jeg synest det så spennende ut men seg og veldig stort ut Noen som har erfaringer eller vet litt mer om tastaturet? Endret 21. april 2006 av PantZman Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hvorfor ikke kjøpe Dette Det er ikke trådløst men er et fint gaming tastatur. (når man gamer så kaster jo man ikke tastaturet rundt - Bare slår litt i dt ). Men uannsett, utrolig bra tastatur Endret 26. april 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå