Fox9 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Som topic sier, så vil jeg blir journeyman i armorer slik at jeg kan fikse magiske våpen. Noen tips hvordan jeg kan bli det fort? Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Som topic sier, så vil jeg blir journeyman i armorer slik at jeg kan fikse magiske våpen. Noen tips hvordan jeg kan bli det fort? 5859112[/snapback] Plukk opp alt du finner, reparer det og kast det etterpå. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Takk for tips Jeg har det ikke som main skil, hvor mange skill poeng må jeg ha for å bli journeyman? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er det ikke 50 da? Har kommet frem til det samme. Det er stress å ikke kunne reparere magiske våpen og armor selv. Jeg plukker opp alt av våpen og rustning fra de jeg har drept og reparerer dette. Deretter kaster jeg det dersom det har liten verdi. Har gått opp en del etter at jeg begynte med denne taktikken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ta på deg en ikke magisk rusting, og finn noen ogers, de knuser armoren din noe jævlig, etter å ha drept 2 av dem, var nesten alle armor delene mine på 0. og da er det bare å hammre i vei, går gjerne opp 2-3 lvl i armorer da, gjør det igjen og igjen så kommer du fort opp i armorer Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du kan jo kjøpe deg 5 skillnivåer per karakternivå og da. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hva med sånn "damage armor" on self? Det burde jo funke rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå