hitokiri Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Når amerikanerne tar frem mobiltelefonen sin, er det mye mer sannsynlig at de skal snakke enn å sende SMS. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Agurknytt? For de som ikke vet det så er det omtrent gratis å ringe der og sms koster masse penger der. Motsatt tilfelle gjelder her, derfor er sms brukt mye her. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ikke noe bombe.. Amerikanerne er ikke akkurat helt inne i mobilverdenen. De har nå brukt personsøker de fleste år.. Så de har vel ikke satt seg helt inn.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kanskje de blir mer aktive tastere hvis det implementeres IM-klienter i telefonene som er kompatible med AOL, MSN og Yahoo? Ellers synes jeg det var veldig mange som svarte at mobiler er til irritasjon. Jeg tror ikke tallet er like høyt i norge. (Det har kanskje noe å gjøre med måten spørsmålet er stillt på) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er ikke så rart 9 av 10 amerikanere irriterer seg over andres mobilbruk... de snakker jo så vanvittig høyt! Plasser 10 mennesker i fra 10 forskjellige land sammen, og den eneste du hører tydelig hva sier er amerikaneren.. Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Agurknytt? For de som ikke vet det så er det omtrent gratis å ringe der og sms koster masse penger der. Motsatt tilfelle gjelder her, derfor er sms brukt mye her. 5859114[/snapback] jepp! er selv innflytter til norge fra usa, og jeg må si at det er deilig med gratis lokaltakst der borte... så det er ikke omtrent gratis, men helt gratis hvis man ringer lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg