Gå til innhold

Erfaringer med Fujitsu Siemens Loox?

Burt R.

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en C 550 eller en N 560, men er usikker på hvor mye bruk jeg vil ha for GPS. Ser at N560 har større prosessor, men er dette noe jeg vil merke til vanlig bruk?

Noen som har erfaringer (positive eller negative) med tidligere FS Loox modeller? Er det andre PDA'er jeg heller bør vurdere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så mange erfaringer da dette er helt nye pdaer. N560 er ennå ikke kommet på markedet. Jeg har selv ikke hatt FS pda før men har nå en HP med gps tilkoblet via kabel. Vurderer sterkt å kjøpe N560 da jeg bruker gps aktivt og gjerne skulle hatt den integrert. N560 leveres med den beste gps (sirfstarIII).

Vil anbefale deg til å vurdere gps, da det mangedobler nytten av en pda. En ekstern navigasjonsenhet til bil koster 5-6000 for tilsvarende kvalitet (forutsetter at en har Tomtom5). En pda med innebygd gps kan i tillegg nyttes til annen navigsjonsbruk. Selvfølgelig kan en kjøpe bluetooth gps senere, men må da bære på denne og passe på batterier i tillegg. N560 er målt å ha en batterilevetid på 3 timer og 47 min med aktiv gps. Dette er meget bra.

N560 har ellers topp spesifikasjoner med bl.a. WLAN 802.11b/g (legg merke til g). Dersom pdaen ikke har noen uforutsette problemer tror jeg den vil bli en hit til den overkommelige pris av 4.095 hos MPX .

Et italiensk nettsted har testet en før produksjonsutgave, les mer her

Lenke til kommentar

Takker for svar, nå var det ikke slik at jeg utelukkende var interessert i erfaringer på de 2 nye modellene siden de er så nye, som du skriver. Jeg lurte mer på hvilke erfaringer folk har til tidligere Pocket Loox modeller eventuelt om folk har hatt andre modeller også. Slik at de kan si noe om de er fornøyde med Fujitsu Siemens kontra feks. Compaq eller HP osv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...