............... Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg var utrolig dum. Jeg skulle slette Linux partisjonen min pga mer plass i Windows, så jeg tenkte hvorfor ikke bare formatere partisjonen(e) og legge de sammen. Så jeg gjorde det. Men når jeg starter pc'en nå kommer det opp GRUB loading, please wait.... Error 22 Så stopper alt opp, kommer ikke inn i windows eller noe.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 prøv å starte opp med en oppstartdiskett/cd og kjør fdisk /mbr Lenke til kommentar
Mith Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Evt. legg inn grub på nytt. Skal du bare ha windows, så kan du sett i xp cd, velge reparerings muligheten og skrive fixmbr. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 prøv å starte opp med en oppstartdiskett/cd og kjør fdisk /mbr Jeg har starta opp med cd'en med hvordan kjøre fdisk /mbr? Evt. legg inn grub på nytt. Skal du bare ha windows, så kan du sett i xp cd, velge reparerings muligheten og skrive fixmbr. Ja, men grub, er det da den vanlige installasjonen? Unnskyld, er veldig nybegynner(som egentlig ikke burde drivi med detta) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Du boote opp med windows xp cd'en, velger recover console. Logger deg inn med brukeren din og skriver fixmbr, /fixmbr e.l. EDIT: Dette er egentlig et spørsmål under windows-forumet . Endret 3. april 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 hmm.. Jeg fiksa det, bare la inn suse igjen, orker ikke fikse noe annet nå.. Og jeg trodde det var posta riktig sted, var pga linux installasjonen min jeg ikke kom inn men nå går det bra.. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå