Sukipower Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Heisann Lurer på å kjøpe meg en sånn 546i sak, på grunn av 4 ports routerdelen. Det jeg lurer på er følgende: Min pc skal kobles til 546'n med kabel et belkin trådløsruter skal kobles til Har jeg noen muligheter på 546'n til å begrense hastigheten til porten som belkinrutern kobles til? Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Ingen som har et slikt modem og kan gi noen tips?? Endret 5. april 2006 av Sukipower Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Last ned manualen og sjekk den, jeg har ikke sett noen slike funksjoner i det modemet. Eventuellt ring http://www.telefonselskapet.no som importerer disse. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har rotet ganske mye i oppsettet, og har ikke sett noe til noen slik funksjon. Selve brannmurfunksjonen er også egentlig veldig begrenset, har f.eks. ikke funnet noen måte å sperre ute en spesifikk IP på. Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Den er grei, takker for svar. Men har da et nytt spørsmål, finnes det noen modemer med en slik funksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå