taco_9000 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 halla!! har formatert en harddisk og hvett a **** ossen jeg instalerer win95 for det er det enese jeg har plass til på den dritten hvordan legger jeg win95 inn på en formatert hardisk Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 15:26, skrev taco_9000:halla!! har formatert en harddisk og hvett a **** ossen jeg instalerer win95 for det er det enese jeg har plass til på den dritten hvordan legger jeg win95 inn på en formatert hardisk hVIS DU BRUKER denne funksjonen så finner du løsningen. Dette har vært diskutert MANGE ganger før ! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Start opp maskinen med en bootdisk der du kan velge å starte med CD-Rom drivere eller installer DOS 6.0 eller lignende først, deretter CD-Rom drivere, og deretter kan du starte Win95 installasjonen. Forutsatt at du har noen av disse diskettene da... ellers har du ett problem. Skal ha fulgt med bootdisk med Win95 da... har du rota bort den så må du prøve å finne den ett annet sted eller lage en ny med en datamaskin som har ett OS installert. Husk... det er alltid lurt å sjekke om det er mulig å installere ett OS på en maskin før du formaterer harddisk. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 kan man bruke bootdisketen til win98 ? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ja, det er det beste, den har drivere til cd-spilleren. Har gjort dette masse ganger, senest i går kveld på en gammel laptop med liten disk. Har den W95-versjonen med USB-støtte, er egentlig vel så bra som w98. [ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-09-27 22:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå