Gå til innhold

Morsomme Tentamen/Eksamen Historier

chemical

Anbefalte innlegg

Når min klasse i år hadde engelsktentamen så delte vi rom med noen som gikk i andre som skulle ha mattetentamen. Læreren delte ut ark og vi begynte å jobbe. Så nesten en time inn i tentamen så sier han ene i klasse min at han skulle jo ha engelsk han. Fyren hadde fått feil ark og ikke skjønt det før da. Da er man ganske sløv ass.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde engelsktentamen etter å ha sovet ca. én time for noen uker siden. Forstod så vidt oppgaven, men greide nå å få 3er; noe jeg finner ganske ufattelig. Var så ødelagt at jeg måtte lese oppgaven 15 ganger, og gikk og la meg etter snaut 2 timer med veeeldig ineffektiv skrivning.. Ikke så veldig morsomt kanskje..

6091472[/snapback]

hehe, know the feeling. Er vanvittig vanskelig og konsentrere seg når du er så trøtt. Men det ender ofte opp med noen morsomme historier :p Enten det eller en dårlig karakter :S

Lenke til kommentar
Når min klasse i år hadde engelsktentamen så delte vi rom med noen som gikk i andre som skulle ha mattetentamen. Læreren delte ut ark og vi begynte å jobbe. Så nesten en time inn i tentamen så sier han ene i klasse min at han skulle jo ha engelsk han. Fyren hadde fått feil ark og ikke skjønt det før da. Da er man ganske sløv ass..  ;)

6091892[/snapback]

haha :p Har også ett tilfellet på barneskolen, der vi skulle ha norsk prøve.. Så klarte en av elevene jeg gikk i klasse med å skrive hele prøven på engelsk:p vi var ganske små da, men jeg husker det enda:P haha

Lenke til kommentar

husker under min prøvemuntlig for en uke siden skulle jeg smiske litt for læreren.

så jeg og en kompis hentet den deiligste sofaen på skolen og fikset alt klart.

det første lærerene sa var: "vi trenger en ordentlig stol".

gjett om jeg føler meg dum

Lenke til kommentar
husker under min prøvemuntlig for en uke siden skulle jeg smiske litt for læreren.

6099363[/snapback]

:!:

hun gjorde nok fordi hun vet du smisket :p

Lenke til kommentar

En fyr jeg kjenner bestilte to stk "Lamaghun" fra et gatekjøkken midt under tentamen (han ringte fra dasset.) Så da kom fyren fra gatekjøkkenet og banket på klasseromsdøren og leverte de. Læreren ble ganske sjokka..

Lamaghun er noe lignende som kebab, bare at det er rullet inn i en tjukk lang sylinder av deig.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
En fyr jeg kjenner bestilte to stk "Lamaghun" fra et gatekjøkken midt under tentamen (han ringte fra dasset.) Så da kom fyren fra gatekjøkkenet og banket på klasseromsdøren og leverte de. Læreren ble ganske sjokka..

Lamaghun er noe lignende som kebab, bare at det er rullet inn i en tjukk lang sylinder av deig.

6103294[/snapback]

Hahha, så tøft :D

Lenke til kommentar
Huff, huff...

Kva karakterar får alle desse tabbene?

6103652[/snapback]

Det er jo mange som får seks og sånn da, skjønner ikke helt det jeg men... :dontgetit:

Skriver to små ord og får seks, mens andre skriver flere sider som er mye bedre og får kanskje 4..

Men det er morsomt å høre etterpå da : )=

Lenke til kommentar

6099363[/snapback]

Hahaha:P ikke alltid like smart og satse på smisk altså :hmm: Men tanken var jevli god .. haha

Lenke til kommentar

jeg hadde mattetentamen i dag. Det gikk helt greit. Jeg var ferdig da det var igjen 30min... jeg pakker sammen alle arkene og skriver navn på dem. tar det med ro helt til jeg oppdager... HEFTE nr.3!! wtf! var det 3 hefter! nå var det stress!! men ble ferdig da, med noen macgyver løsninger...

Lenke til kommentar
Hadde tentamen idag, og da fikk vi eksamensoppgaver fra noen år tidligere (jeg går i niende). Der var den ene oppgaven: Skriv et kåseri om kjøpegalskap, så nå vet jeg hvor den stilen om kjøleskap kommer fra :p

6107025[/snapback]

Haha, stilig :)

Lenke til kommentar
jeg hadde mattetentamen  i dag. Det gikk helt greit. Jeg var ferdig da det var igjen 30min... jeg pakker sammen alle arkene og skriver navn på dem. tar det med ro helt til jeg oppdager... HEFTE nr.3!! wtf! var det 3 hefter! nå var det stress!! men ble ferdig da, med noen macgyver løsninger...

6107055[/snapback]

Du må forklare de macgyver løsningene, hehe :thumbup:

Uansett, hadde engelsk i dag. Gikk helt greit, men gjett hvordan sekken så ut når jeg åpnet den for 5 min siden... Full blanco som ikke var skrudd igjen fordi jeg bare slang alt nedi... Kommer til å gjøre noe lignenede på spansken i morra :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...