Gå til innhold

Morsomme Tentamen/Eksamen Historier

chemical

Anbefalte innlegg

Jeg husker noe jeg hørte fra klassen jeg gikk i for en del år siden. Det var en som skrev av en annen og en tredje skrev av han. Jeg er usikker på om det var hjemmestil eller tentamen, men det var før nettet var så utbredt slik at det var ikke noe som var hentet derifra. Jeg er usikker på hvor mye avskriverne skrev riktig, men det ble tre forskjellige karakterer M, G og Ng på de tre.

6033243[/snapback]

Første året på vidaregåande fekk ein kompis i nød låne stilen min for å sjå om han kunne klare å knote ned noko i full fart før innlevering. Han kasta eit blikk på det eg hadde skreve, rista på hodet og la heile greia på kopimaskina og trykka i veg. Rett utanfor kontoret til læraren vi skulle levere til.

Så han leverte da kopien, med svart kopi-rand og tydelige kopimerker, medan eg leverte orginalen. Han fekk 5, eg fekk 4... :ermm:

På ein heildagsprøve i tysk fekk me ei standard oversettelse Norsk-Tysk. Teksten var som vanleg gitt på både bokmål og nynorsk. Ein kompis oversatte både nynorsk-teksten og bokmålteksten til tysk, og fekk to heilt forskjellige svar utan å merke at det var samme tekst. Han strauk... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg husker noe jeg hørte fra klassen jeg gikk i for en del år siden. Det var en som skrev av en annen og en tredje skrev av han. Jeg er usikker på om det var hjemmestil eller tentamen, men det var før nettet var så utbredt slik at det var ikke noe som var hentet derifra. Jeg er usikker på hvor mye avskriverne skrev riktig, men det ble tre forskjellige karakterer M, G og Ng på de tre.

6033243[/snapback]

Første året på vidaregåande fekk ein kompis i nød låne stilen min for å sjå om han kunne klare å knote ned noko i full fart før innlevering. Han kasta eit blikk på det eg hadde skreve, rista på hodet og la heile greia på kopimaskina og trykka i veg. Rett utanfor kontoret til læraren vi skulle levere til.

Så han leverte da kopien, med svart kopi-rand og tydelige kopimerker, medan eg leverte orginalen. Han fekk 5, eg fekk 4... :ermm:

På ein heildagsprøve i tysk fekk me ei standard oversettelse Norsk-Tysk. Teksten var som vanleg gitt på både bokmål og nynorsk. Ein kompis oversatte både nynorsk-teksten og bokmålteksten til tysk, og fekk to heilt forskjellige svar utan å merke at det var samme tekst. Han strauk... :D

6033737[/snapback]

Hahaha:P

Den første der var jo vanvittig kjip da:P hehe. Var det samme læreren som rettet dem, og så merket hun ikke at det var to like stiler?

:no:

Lenke til kommentar

Den første der var jo vanvittig kjip da:P hehe. Var det samme læreren som rettet dem, og så merket hun ikke at det var to like stiler?

6033787[/snapback]

Var samme lærar, ja... Mannen var komplett inkompetent, det må seiast.

Lenke til kommentar

6033787[/snapback]

6033809[/snapback]

Hehe, kan ikke ha vert så veldig smart han kompisen din heller ? :p

Var det samme kompisen som kopierte Stilen, og som Skrev to forskjellige tekster ved og oversette bokmål og nynorsk? :!:

Lenke til kommentar

6033787[/snapback]

6033809[/snapback]

Var det samme kompisen som kopierte Stilen, og som Skrev to forskjellige tekster ved og oversette bokmål og nynorsk? :!:

6033825[/snapback]

Nei, det var det ikkje. :)

Når det gjeld han som kopierte stilen så var han jo smart nok til å få ein 5'ar for min jobb da... :)

Lenke til kommentar

6033787[/snapback]

6033809[/snapback]

6033825[/snapback]

Nei, det var det ikkje. :)

Når det gjeld han som kopierte stilen så var han jo smart nok til å få ein 5'ar for min jobb da... :)

6033969[/snapback]

Hehe, sant nokk:P husker en kompis av meg skulle prøve og jukse på en prøve en gang. Han hadde gjømt ett arkt med alle svarene på toalettet, inni den tingen du har dasspapiret. Så midt under prøven sa han til læreren at han måtte så vanvittig på do. Dermed gikk han ut og leslte som bare det. Problemet var at han hadde glømt det ut når han kom til bake:P Ikke akkoratt den smarteste kniven i skuffa :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Skriv ett koseri om Kjøleskap.

5858737[/snapback]

den oppgaven har vi hatt og... :)

6076250[/snapback]

*Håpe vi også får den oppgaven*

Lenke til kommentar
Skriv ett koseri om Kjøleskap.

5858737[/snapback]

den oppgaven har vi hatt og... :)

6076250[/snapback]

Haha, nå var det da ikke det som var oppgaven men:P Oppgaven var: Skriv ett koseri op kjøpegalskap. :p

6080722[/snapback]

jeg vet det da! det var den vi hadde... :D

men jeg quota det med kjøleskap fordi det var morsomt... :)

Lenke til kommentar

minner meg på en bra vits:

både per og tore fikk 9 av 10 riktige. men likevell fikk per litt dårligere enn tore. da gikk per og klagde.

det var ikke resultatene som gjorde utslaget, men det du hadde svart.

tore skrev: denne oppgaven skjønnte jeg ikke

per skrev: ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Angående tentamener.... Det var under mattetentamen rett før jul, jeg satt og konsentrerte meg hardt om den første oppgaven da jeg så kameraten min gå rett ut av rommet med sekken over skulderen..... jaja tenkte jeg, han har jo aldri bryd seg om matte uansett... Når jeg kommer hjem etter 5 LANGE timer i det klamme klasserommet setter jeg meg ved pc'n og begyner og snakke med kameraten min som gikk så tidlig:

Jeg: Ble fort ferdig?

Han: ja, fikk gjort en oppgave da..

Jeg Å? Hvilken? (jeg hadde slitt i 15 med nesten hver eneste oppgave), mens han hadde gått etter 3 min)

Han: Ja, Denne

Da han fikk tentamenen tilbake hadde han fått 1/89 poeng for svert god logikk :p

5894066[/snapback]

Hahaha, tror mattelæreren vår hadde klikka diagonalt hadde jeg skrivi det :p Men bra svar da, og det var jo riktig.. :)

Har ingen brae sånne historier, men mange er var utrolig vittige^^ Skjønner ikke at folk får 5 og 6 på svar med bare to-tre ord.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en oppgave om å finne ut hvor mye gull det var i ett smykke eller noe. Jeg svarte "gå til gulsmed" og fikk ett halvt poeng :p no shit, trur prøva ligger i skuffen her en plass.

Ikke at det var noe stort, men kos å få ett halvt poeng.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Angående tentamener.... Det var under mattetentamen rett før jul, jeg satt og konsentrerte meg hardt om den første oppgaven da jeg så kameraten min gå rett ut av rommet med sekken over skulderen..... jaja tenkte jeg, han har jo aldri bryd seg om matte uansett... Når jeg kommer hjem etter 5 LANGE timer i det klamme klasserommet setter jeg meg ved pc'n og begyner og snakke med kameraten min som gikk så tidlig:

Jeg: Ble fort ferdig?

Han: ja, fikk gjort en oppgave da..

Jeg Å? Hvilken? (jeg hadde slitt i 15 med nesten hver eneste oppgave), mens han hadde gått etter 3 min)

Han: Ja, Denne

Da han fikk tentamenen tilbake hadde han fått 1/89 poeng for svert god logikk :p

5894066[/snapback]

haha. 1/89. fytti ! :!:

Lenke til kommentar
minner meg på en bra vits:

både per og tore fikk 9 av 10 riktige. men likevell fikk per litt dårligere enn tore. da gikk per og klagde.

det var ikke resultatene som gjorde utslaget, men det du hadde svart.

tore skrev: denne oppgaven skjønnte jeg ikke

per skrev: ikke jeg heller.

6084123[/snapback]

Hahaha :p tydelig at han har sett på naboen her ja :p

Lenke til kommentar

hadde engelsktentamen etter å ha sovet ca. én time for noen uker siden. Forstod så vidt oppgaven, men greide nå å få 3er; noe jeg finner ganske ufattelig. Var så ødelagt at jeg måtte lese oppgaven 15 ganger, og gikk og la meg etter snaut 2 timer med veeeldig ineffektiv skrivning.. Ikke så veldig morsomt kanskje..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...