chemical Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 kan vel fortelle en jeg og da. hadde en tentamen. norsk. vi hadde med popcorn som vi satte i midten mellom meg og to andre. luktet over hele klasserommet. men kompisen min måtte prompe og han klarte ikke holde seg. så slapp han seg og alle i klassen måtte stikke ut LOL 6002794[/snapback] Hehe, popcorn fisene lukter ikke så bra nei Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Eller som engelsk læreren min sa, dette var da heildags stil i eng, han skulle skrive kokk, som i en som lager mat, dette blei på eng cock...thihihih Læreren hadde visst bare rette ordet og ikke sagt noe til eleven.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nå begynner det å nærme seg tentamene igjen og noen har kanskje allerede hatt noen. Snart kommer vell kanskje jeg med et godt innlegg snart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Var vel ein gamer her inne som gjorde den geniale feilen å skrive følgende overskrift på stilen sin: Teh USA! Det var ihvertfall morsomt å lese om det i den tråden han oppretta! :!: Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nå begynner det å nærme seg tentamene igjen og noen har kanskje allerede hatt noen. Snart kommer vell kanskje jeg med et godt innlegg snart. 6004585[/snapback] glad jeg er ferdig med alt det der for resten av livet Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde faktisk en fyr i klassen på VGS som skrev av ei novelle i norskboka og leverte den som sin egen stil. Da er du passe tett i huet. (Det må også nevnes at denne fyren satt og runka bakerst i klasserommet ved en senere anledning. Midt i timen, ja. Han som satt ved siden av han hadde lagt merke til at fyren akte pulten sin lenger og lenger bakover i løpet av timen. Til slutt satt han med hånda i buksa og dro den, når han trodde at ingen så det. I det han kom, kom det er lite ynk fra han, tok hånda frem og tørket den under pulten sin, for deretter å føre hånda opp til ansiktet og lukte på den. Gjett om stakkaren fikk høre dette lenge etterpå.) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde faktisk en fyr i klassen på VGS som skrev av ei novelle i norskboka og leverte den som sin egen stil.Da er du passe tett i huet. (Det må også nevnes at denne fyren satt og runka bakerst i klasserommet ved en senere anledning. Midt i timen, ja. Han som satt ved siden av han hadde lagt merke til at fyren akte pulten sin lenger og lenger bakover i løpet av timen. Til slutt satt han med hånda i buksa og dro den, når han trodde at ingen så det. I det han kom, kom det er lite ynk fra han, tok hånda frem og tørket den under pulten sin, for deretter å føre hånda opp til ansiktet og lukte på den. Gjett om stakkaren fikk høre dette lenge etterpå.) 6008186[/snapback] Hjaok!! Nei kan tenke meg at han slettes ikkje var høg i hatten i ettertid nei Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde faktisk en fyr i klassen på VGS som skrev av ei novelle i norskboka og leverte den som sin egen stil.Da er du passe tett i huet. (Det må også nevnes at denne fyren satt og runka bakerst i klasserommet ved en senere anledning. Midt i timen, ja. Han som satt ved siden av han hadde lagt merke til at fyren akte pulten sin lenger og lenger bakover i løpet av timen. Til slutt satt han med hånda i buksa og dro den, når han trodde at ingen så det. I det han kom, kom det er lite ynk fra han, tok hånda frem og tørket den under pulten sin, for deretter å føre hånda opp til ansiktet og lukte på den. Gjett om stakkaren fikk høre dette lenge etterpå.) 6008186[/snapback] Æsj... Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det var en gang i 10. klasse at vi skulle skrive stil og levere inn. En kamerat av meg som vanligvis er sånn passe flink på skolen skrev en helt ok stil på pcen som han leverte inn og fikk en 4. En annen kamerat av meg som normalt er litt dårligere på slolen, gikk i paralellklassen og printet ut samme stilen og fikk en 4- . Dette var samme stilen bare forskjellig norsklærer. Han som fikk 4- gikk faktisk og klagde på at han fikk dårligere enn 4. Tror dette var etter at vi hadde sluttet i 10.klasse... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det var en gang i 10. klasse at vi skulle skrive stil og levere inn. En kamerat av meg som vanligvis er sånn passe flink på skolen skrev en helt ok stil på pcen som han leverte inn og fikk en 4. En annen kamerat av meg som normalt er litt dårligere på slolen, gikk i paralellklassen og printet ut samme stilen og fikk en 4- . Dette var samme stilen bare forskjellig norsklærer. Han som fikk 4- gikk faktisk og klagde på at han fikk dårligere enn 4. Tror dette var etter at vi hadde sluttet i 10.klasse... 6012176[/snapback] haha lol. men det er sånn man ser at hver lærer har forskjellig vurdering på klarakterer Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 4 og -4 er ikke så stor forskjell da... Har hørt om verre eksempler Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det var en gang i 10. klasse at vi skulle skrive stil og levere inn. En kamerat av meg som vanligvis er sånn passe flink på skolen skrev en helt ok stil på pcen som han leverte inn og fikk en 4. En annen kamerat av meg som normalt er litt dårligere på slolen, gikk i paralellklassen og printet ut samme stilen og fikk en 4- . Dette var samme stilen bare forskjellig norsklærer. Han som fikk 4- gikk faktisk og klagde på at han fikk dårligere enn 4. Tror dette var etter at vi hadde sluttet i 10.klasse... 6012176[/snapback] 4 og 4- er ikke noe å hyle over. bror min og en kamerat leverte inn samme stil siste året på videgående. bror min fikk 4'er og kameraten hans fikk 6'er. det er forskjellsbehandling Lenke til kommentar
chemical Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde faktisk en fyr i klassen på VGS som skrev av ei novelle i norskboka og leverte den som sin egen stil.Da er du passe tett i huet. (Det må også nevnes at denne fyren satt og runka bakerst i klasserommet ved en senere anledning. Midt i timen, ja. Han som satt ved siden av han hadde lagt merke til at fyren akte pulten sin lenger og lenger bakover i løpet av timen. Til slutt satt han med hånda i buksa og dro den, når han trodde at ingen så det. I det han kom, kom det er lite ynk fra han, tok hånda frem og tørket den under pulten sin, for deretter å føre hånda opp til ansiktet og lukte på den. Gjett om stakkaren fikk høre dette lenge etterpå.) 6008186[/snapback] Haha, syke ekle faen. :S Mange mennesker i verdens som ikke har det så bra merker jeg:P Lenke til kommentar
chemical Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Det var en gang i 10. klasse at vi skulle skrive stil og levere inn. En kamerat av meg som vanligvis er sånn passe flink på skolen skrev en helt ok stil på pcen som han leverte inn og fikk en 4. En annen kamerat av meg som normalt er litt dårligere på slolen, gikk i paralellklassen og printet ut samme stilen og fikk en 4- . Dette var samme stilen bare forskjellig norsklærer. Han som fikk 4- gikk faktisk og klagde på at han fikk dårligere enn 4. Tror dette var etter at vi hadde sluttet i 10.klasse... 6012176[/snapback] 4 og 4- er ikke noe å hyle over. bror min og en kamerat leverte inn samme stil siste året på videgående. bror min fikk 4'er og kameraten hans fikk 6'er. det er forskjellsbehandling 6016614[/snapback] Klart det er forskjellsbehandling, men jeg mener at om læreren klarer å begrunne karakteren bra så går det greit. Så det hadde vert morsomt og hørt hva lærerene sa som begrunnelse bak karakteren. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 En jeg kjenner på Valaskjold skole kom akkurat tilbake fra do på tantamen. Da ser han at hele stilen hans er gjennombløt av vann som lakk fra taket! D: (Veldig røten skole) Lenke til kommentar
chemical Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 En jeg kjenner på Valaskjold skole kom akkurat tilbake fra do på tantamen. Da ser han at hele stilen hans er gjennombløt av vann som lakk fra taket! D: (Veldig røten skole) 6018101[/snapback] hehe, max uflaks Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 En jeg kjenner på Valaskjold skole kom akkurat tilbake fra do på tantamen. Da ser han at hele stilen hans er gjennombløt av vann som lakk fra taket! D: (Veldig røten skole) 6018101[/snapback] Satan så eid, trur eg hadde klikka vater Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det var en gang i 10. klasse at vi skulle skrive stil og levere inn. En kamerat av meg som vanligvis er sånn passe flink på skolen skrev en helt ok stil på pcen som han leverte inn og fikk en 4. En annen kamerat av meg som normalt er litt dårligere på slolen, gikk i paralellklassen og printet ut samme stilen og fikk en 4- . Dette var samme stilen bare forskjellig norsklærer. Han som fikk 4- gikk faktisk og klagde på at han fikk dårligere enn 4. Tror dette var etter at vi hadde sluttet i 10.klasse... 6012176[/snapback] 4 og 4- er ikke noe å hyle over. bror min og en kamerat leverte inn samme stil siste året på videgående. bror min fikk 4'er og kameraten hans fikk 6'er. det er forskjellsbehandling 6016614[/snapback] Klart det er forskjellsbehandling, men jeg mener at om læreren klarer å begrunne karakteren bra så går det greit. Så det hadde vert morsomt og hørt hva lærerene sa som begrunnelse bak karakteren. 6018089[/snapback] han fikk 4'er pga det ble brukt litt vanskelige ord som læreren måtte slå opp på. ordene stemte og var korrekt brukt, men som sagt så var de visst litt for "store ord". han som fikk 6'er ble fortalt at det var en sterk 5'er stil, men pga sofistikert ordbruk osv så trakk dette opp til en 6'er. med andre ord: bror min ble gikk ned, mens kameraten gikk opp pga dette. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Det var en gang i 10. klasse at vi skulle skrive stil og levere inn. En kamerat av meg som vanligvis er sånn passe flink på skolen skrev en helt ok stil på pcen som han leverte inn og fikk en 4. En annen kamerat av meg som normalt er litt dårligere på slolen, gikk i paralellklassen og printet ut samme stilen og fikk en 4- . Dette var samme stilen bare forskjellig norsklærer. Han som fikk 4- gikk faktisk og klagde på at han fikk dårligere enn 4. Tror dette var etter at vi hadde sluttet i 10.klasse... 6012176[/snapback] 4 og 4- er ikke noe å hyle over. bror min og en kamerat leverte inn samme stil siste året på videgående. bror min fikk 4'er og kameraten hans fikk 6'er. det er forskjellsbehandling 6016614[/snapback] Klart det er forskjellsbehandling, men jeg mener at om læreren klarer å begrunne karakteren bra så går det greit. Så det hadde vert morsomt og hørt hva lærerene sa som begrunnelse bak karakteren. 6018089[/snapback] han fikk 4'er pga det ble brukt litt vanskelige ord som læreren måtte slå opp på. ordene stemte og var korrekt brukt, men som sagt så var de visst litt for "store ord". han som fikk 6'er ble fortalt at det var en sterk 5'er stil, men pga sofistikert ordbruk osv så trakk dette opp til en 6'er. med andre ord: bror min ble gikk ned, mens kameraten gikk opp pga dette. 6019941[/snapback] Latterlig lærer. Ble brukt vanskeligge ord?, Er det ikke lærerne om skal kunne slike ord da? Nei dette var en dårlig lærerjobb. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg husker noe jeg hørte fra klassen jeg gikk i for en del år siden. Det var en som skrev av en annen og en tredje skrev av han. Jeg er usikker på om det var hjemmestil eller tentamen, men det var før nettet var så utbredt slik at det var ikke noe som var hentet derifra. Jeg er usikker på hvor mye avskriverne skrev riktig, men det ble tre forskjellige karakterer M, G og Ng på de tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå