Jernlov Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er idioti, dummere enn de som i alle fall skriver ett ord. At folk ikke engang gidder å prøve. Vedder på at de er redde for å være dårlige. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er idioti, dummere enn de som i alle fall skriver ett ord. At folk ikke engang gidder å prøve. Vedder på at de er redde for å være dårlige. 5902614[/snapback] Åh, misforsto Trodde du mente at en fyr spiste is mens han holdt på med eksamen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Og han som skulle skrive om en fotballkamp:"Fotballkampen ble avlyst på grunn av regn." slutt Ryktes at duden fikk 6-er 5861842[/snapback] Eller personen som skulle skrive om toppen av frekkhet, og leverte inn dette: "Dette er toppen av frekkhet." Ifølge læreren min fikk han en gang levert inn dette, men det ryktes at det bare er en "røverhistorie". Endret 11. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
chemical Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Har ikke vert inne her til nå i påsken, men får begynne og svare litt nå da Mange morsomme innlegg foresten, fortsett og skriv inn morsomme historier fra Tentamener eksamener, alltid bra med en god latter Haha! :!: Hvordan i all verden fikk du til å skrive et kåseri om kjøleskap? 5887719[/snapback] Hehe, har fått det spørsmålet mange ganger. Men når du tenker deg om så ligner Kjøpegalskap litt på Kjøleskap da ? gjør det ikke det ? Jeg vet at det skal en del til og få til og lese feil ja, men som sakt jeg fikk det til hehe.. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Så jævli bra chemical. Du eide lærerne skikkelig der! Hva fikk du?? 5890313[/snapback] Hehe, hun sa at hun ikke kunne vurdere oppgaven min, for jeg ikke hadde skrevet noe som hadde noe om kjøpegalskap og gjøre :S Men hadde faktisk oppgaven vert om Kjøleskap kunne jeg fått veldig god karakter sa hun, hehe Lenke til kommentar
chemical Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Angående tentamener.... Det var under mattetentamen rett før jul, jeg satt og konsentrerte meg hardt om den første oppgaven da jeg så kameraten min gå rett ut av rommet med sekken over skulderen..... jaja tenkte jeg, han har jo aldri bryd seg om matte uansett... Når jeg kommer hjem etter 5 LANGE timer i det klamme klasserommet setter jeg meg ved pc'n og begyner og snakke med kameraten min som gikk så tidlig: Jeg: Ble fort ferdig? Han: ja, fikk gjort en oppgave da.. Jeg Å? Hvilken? (jeg hadde slitt i 15 med nesten hver eneste oppgave), mens han hadde gått etter 3 min) Han: Ja, Denne Da han fikk tentamenen tilbake hadde han fått 1/89 poeng for svert god logikk 5894066[/snapback] Haha, det er noe av det beste svarer på en matteprøve jeg har sett på lenge. hahaha så J.... bra. Det er jo logikk i det også da Lenke til kommentar
chemical Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Alle har vel hørt historien om han som skrev følgende til denne oppgaven: Skriv en artikkel/whatever om latskap. Svar: Dette er latskap. Slutt. 5861517[/snapback] Og han som skulle skrive om hva mot er. "Dette er mot." Og han som skulle skrive om bestikkelser og limte fast en hundrelapp på et tomt ark. Det mystiske er at alle kjenner noen som kjenner noen som gjorde dette. 5888505[/snapback] Hehe, den med hundrelappen var jo genial.. Tror jeg hadde holdt meg til en tier eller no jeg da Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det kommer da svært mye på om læreren har humoristisk sans Jeg hadde ikke fått for den Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vel, etter å ha lest litt av det du har skrevet.............Trur du trenger å følge med i Norsktimene. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vel, etter å ha lest litt av det du har skrevet.............Trur du trenger å følge med i Norsktimene. 5903361[/snapback] QTF Lenke til kommentar
chemical Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Vel, etter å ha lest litt av det du har skrevet.............Trur du trenger å følge med i Norsktimene. 5903361[/snapback] Hehe. Må vel igroen si meg enig i det, men jeg er heldigvis ferdig med alt som har med norsk timer osv å gjøre.. Men jeg håper nå du forstår litt av hva jeg skriver Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Alle har vel hørt historien om han som skrev følgende til denne oppgaven: Skriv en artikkel/whatever om latskap. Svar: Dette er latskap. Slutt. 5861517[/snapback] Og han som skulle skrive om hva mot er. "Dette er mot." Og han som skulle skrive om bestikkelser og limte fast en hundrelapp på et tomt ark. Det mystiske er at alle kjenner noen som kjenner noen som gjorde dette. 5888505[/snapback] Ja, merkelig Har hørt en slik historie fra engelsklæreren og en annen fra en annen engelsklærer + en fra morfaren min: De hadde vært på utflukt, og skulle velge en ting fra utflukten og skrive om. Da valgte en utsikten, og skrev: "Det var overskyet, så jeg så ingenting" eller noe slikt Lenke til kommentar
Drue Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Slik kan skje når en for trøtt! Hehe.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vi hadde norsk heildag en gang for noen år siden. en kamerat av meg presterte å få ned ein heilt vanvittig historie. Den var heil konge! Med tegninger og alt. Han fikk vel 1+ eller 2. på den. Men læreren hans har god humoristisk sans da, og gir ofte faen lol. Skal prøve å få fatt på den, så skriver eg den inn her Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vi hadde norsk heildag en gang for noen år siden. en kamerat av meg presterte å få ned ein heilt vanvittig historie. Den var heil konge! Med tegninger og alt. Han fikk vel 1+ eller 2. på den. Men læreren hans har god humoristisk sans da, og gir ofte faen lol. Skal prøve å få fatt på den, så skriver eg den inn her 5904509[/snapback] Ser frem til den. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Vi hadde norsk heildag en gang for noen år siden. en kamerat av meg presterte å få ned ein heilt vanvittig historie. Den var heil konge! Med tegninger og alt. Han fikk vel 1+ eller 2. på den. Men læreren hans har god humoristisk sans da, og gir ofte faen lol. Skal prøve å få fatt på den, så skriver eg den inn her 5904509[/snapback] Hehe, ja se om du får tak i den og fyr den inn her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 En kamerat som har orginalen skal skrive den inn å sende den til meg i dag,men pokker ta lol! SKu hatt tegningene til stilen også :!: Dere får greier dere med innholdet Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 En som skulle skrive om mot, dette er det han skrev og leverte: "Dette er mot." Han fikk en 6'er. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Historie læreren vår har mange fine historien, blandt anna den gang han skulla ha svær prøve i noe, han fikke ikke sove så han tenkte ta seg en sterke en ville hjelpe, da han ikke fikk sove etter en sterke en ble det to to ble til tre, ja han blei tilslutt så full at han sovna, klarte stå opp var fortsatt full da han begynte med eksamen, men siden han hadde god tid på seg blei han edru utover dagen og fikk bestått.... 5900647[/snapback] Hørte en historie en gang om en som i Oxford universitet tror jeg, det var i hverfall i et av de gamle engelske universitetene som fant noe som sa at en kunne ha med seg ØL på eksamen. Så han satt der på eksamen med en svær øl, eneste problemmet var at han hadde ikke lest alt fordi det sto også at da måtte en ha med seg sverd også... Har ikke anelse hvordan det gikk eller om historien er sann. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 det begynner å bli veldig mange år siden jeg hadde tentamen og slikt, men husker en episode under tentamen i 10.klasse (skjedde opp til flere ganger) tentamen har vart et par timer og det er helt musestille i rommet. husker ikke helt hva oppgaven var, men den var nok litt krevende siden det ikke var en eneste lyd. kun en sjelden gang kunne vi høre et snopepapir og to. midt inne i all denne konsentrasjonen og stillheten braket det som bare **** av rotten fis! med et voldsomt "HØ HØ HØ" fra det ene gjørnet. dette endte med masse latter fra oss guttene og "øøøøøh!" fra jentene (spesielt da de lukten kom), og en forbannet lærer ps. det var ikke meg... denne gang..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå