Gå til innhold

Morsomme Tentamen/Eksamen Historier

chemical

Anbefalte innlegg

aaah sånn ja. Haha så klagte han og fikk bestått? haha jevli bra :p

5865944[/snapback]

Han klagde ikke, for han hadde jo ikke no å klage på. Men andre studenter/elever klagde og det ble funnet ut at oppgaven var for vanskelig eller noe slikt, så absolutt alle fikk satt opp karakteren med 0,5 poeng som da gjorde at han sto bare med tegning...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aaah sånn ja. Haha så klagte han og fikk bestått? haha jevli bra :p

5865944[/snapback]

Han klagde ikke, for han hadde jo ikke no å klage på. Men andre studenter/elever klagde og det ble funnet ut at oppgaven var for vanskelig eller noe slikt, så absolutt alle fikk satt opp karakteren med 0,5 poeng som da gjorde at han sto bare med tegning...

5873726[/snapback]

Ahh.. men da forstår jeg :p hehe

Lenke til kommentar
He he har hørt om noen som skulle skrive om nidelva tror jeg det var. Den var kort:

Tåke.

Så fikk han bedskjedd om å skrive på nytt:

Tåke

Jeg aner ikke om det var tentamen, eksamen eller en stil.

5878764[/snapback]

Haha wtf ? den forstod jeg ikke. Liksom det var tåke så han kunne ikke skrive om elva for han ikke såg den elns ? :p

Lenke til kommentar

Jeg synes kåseri om kjøleskap høres både mer interresant ut og morsommere ut enn et kåseri om kjøpegalskap. Man får aldri skrive kåseri om noe gøy uten å måtte gjøre det på fritiden.

Apropos den med "Kampen ble avlyst på grunn av regn" og "Dette er latskap.".. Jeg gjorde noe liknende når jeg var liten og gikk i barnehagen. Vi fikk beskjed om at vi skulle prøve å tegne en rev, men jeg tegnet en grå flekk, så spurte de hva jeg hadde tegnet, så sa jeg "En stein." hvorpå de spør "men hvor er reven, da?" og jeg svarer "Bak steinen." ^^

Lenke til kommentar
Jeg synes kåseri om kjøleskap høres både mer interresant ut og morsommere ut enn et kåseri om kjøpegalskap. Man får aldri skrive kåseri om noe gøy uten å måtte gjøre det på fritiden.

Apropos den med "Kampen ble avlyst på grunn av regn" og "Dette er latskap.".. Jeg gjorde noe liknende når jeg var liten og gikk i barnehagen. Vi fikk beskjed om at vi skulle prøve å tegne en rev, men jeg tegnet en grå flekk, så spurte de hva jeg hadde tegnet, så sa jeg "En stein." hvorpå de spør "men hvor er reven, da?" og jeg svarer "Bak steinen."  ^^

5880699[/snapback]

Hehe, ja kåseri om kjøpegalskap er da ikke en gøy oppgave. Tror jeg skal lage oppgavene her etter jeg :p

Bal steinen ja :p Nice one hehe

Lenke til kommentar
Alle har vel hørt historien om han  som skrev følgende til denne oppgaven: Skriv en artikkel/whatever om latskap.

Svar: Dette er latskap.

Slutt.

5861517[/snapback]

Og han som skulle skrive om hva mot er. "Dette er mot." Og han som skulle skrive om bestikkelser og limte fast en hundrelapp på et tomt ark. Det mystiske er at alle kjenner noen som kjenner noen som gjorde dette.

Lenke til kommentar

Angående tentamener.... Det var under mattetentamen rett før jul, jeg satt og konsentrerte meg hardt om den første oppgaven da jeg så kameraten min gå rett ut av rommet med sekken over skulderen..... jaja tenkte jeg, han har jo aldri bryd seg om matte uansett... Når jeg kommer hjem etter 5 LANGE timer i det klamme klasserommet setter jeg meg ved pc'n og begyner og snakke med kameraten min som gikk så tidlig:

Jeg: Ble fort ferdig?

Han: ja, fikk gjort en oppgave da..

Jeg Å? Hvilken? (jeg hadde slitt i 15 med nesten hver eneste oppgave), mens han hadde gått etter 3 min)

Han: Ja, Denne

Da han fikk tentamenen tilbake hadde han fått 1/89 poeng for svert god logikk :p

Endret av Franziz
Lenke til kommentar
Haha, morsomt. :p

Jeg hadde selv en kompis som skreiv en stil på ett par linjer som innholdt noe slikt.

:

Jeg voknet om dagen, og gikk til skolen.

I dag skulle vi ha tentamen, og jeg hadde heldigvis husket og kjøpe litt snop.

Jeg leste oppgavene og begynte og spise på snopet. Jeg ble plutselig tom for snop og gikk hjem.

Slutt..

Slik var hele stilen hans. Selfølgelig var han en slik en som ikke brydde seg serlig om skolen da :p

5859869[/snapback]

Jeg har skrevet noe lignende :) Jeg skulle skrive om en spesiell dag i livet mitt, så jeg skrev fortløpende om hva som skjedde på tentamen :green: Jeg fikk faktisk en 5-er :)

Haha! :!: Hvordan i all verden fikk du til å skrive et kåseri om kjøleskap?

5887719[/snapback]

Null problem hvis det er et kåseri ^^

"Historien om kjøleskapet, hva er det, hvordan ble det til, og hvem i faen fant det opp?" ^^ Det hadde jeg klart uten problemer

:w00t:

Lenke til kommentar

Historie læreren vår har mange fine historien, blandt anna den gang han skulla ha svær prøve i noe, han fikke ikke sove så han tenkte ta seg en sterke en ville hjelpe, da han ikke fikk sove etter en sterke en ble det to to ble til tre, ja han blei tilslutt så full at han sovna, klarte stå opp var fortsatt full da han begynte med eksamen, men siden han hadde god tid på seg blei han edru utover dagen og fikk bestått.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...