Gå til innhold

Morsomme Tentamen/Eksamen Historier


chemical

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På vår skole går det ikke an å sende net send til hverandre :(

 

Jeg skulle sende 500 net send til en kamerat i timen når vi fikk bruke pcene, men et minutt senere ble jeg hentet av en som jobber med it på skolen og han spurte hvorfor jeg sendte net send, og jeg latet som jeg ikke hadde gjort noe, men da jeg så inn på it-rommet at den ene it sjefen var i full jobb med å trykke bort 500 meldinger så sprutet jeg ut i latter :p Fikk ingen konsekvenser for meg siden han andre bare lo av det :!:

Lenke til kommentar
Alle har vel hørt historien om han  som skrev følgende til denne oppgaven: Skriv en artikkel/whatever om latskap.

 

Svar: Dette er latskap.

 

Slutt.

5861517[/snapback]

Og han som skulle skrive om hva mot er. "Dette er mot." Og han som skulle skrive om bestikkelser og limte fast en hundrelapp på et tomt ark. Det mystiske er at alle kjenner noen som kjenner noen som gjorde dette.

5888505[/snapback]

Og han som skulle skrive om gambling og skrev: "Dette er gambling." Han fikk selvfølgelig også 6'er :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde nå eksamen på fredag. Dette var en eksamen med 4 merkeligge spørsmål, men jeg tror nå jeg klarte å svare sånn passe på dem. Men det som var litt merkelig var at jeg ikke fikk utdelt ett vedlegg som jeg skulle ha. Ett vedlegg med noen låver og regler på. Jeg kontaktet en vakt og sa at de måtte skaffe meg dette vedlegget, hun sa at hun ikke kunne hjelpe meg, hun klarte ikke og skaffe det, så jeg måtte bare skrive det under dette spørsmålet. Lurer på hvordan en sensor vil se på dette? Kommer han til og trekke meg i karakter på dette spørsmålet?

Jeg skrev under spørsmålet at jeg ikke fikk utdelt vedlegget jeg trengte for og svare på dette spørsmålet og at jeg spurte en vakt, og at hun sa at jeg måtte skrive det under spørsmålet.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Lærere er noe ræv.

Hadde en norsklærer i Vg 1 som ikke var riktig skrudd i toppen. Hu klikka på meg en gang fordi jeg satt og trommet på pulten (ja, jeg er trommis). HELT uten advarsel, bare fullt inferno. Det usaklige var at vi satt og jobbet for oss sjøl, og at alle prata samtidig.. MEN, det var ikke poenget.

 

Skreiv en norskstil for samme læreren, fikk 5. Noe som er bra, og ikke mye å klage på.

Det som er kipt er at kommentaren var "Bra stil! Noe kort."

Tynt grunnlag å trekke en hel karakter på.

 

En kompis av meg fikk 2'er på nynorsk-heldags, fordi læreren fant ut at det var 100% plagiat. Grunnen var at han hadde postet samme stilen to ganger på nettstedet til skolen vår.. LAL. xD

Lenke til kommentar

Har vel egentlig ingen morsomme historier, men da jeg hadde Engelsk eksamen i 1. klasse så skulle jeg jo skrive ned datoen på arket.

Og jeg skrev hvilken dag det var i mnd, men så kom årstallet, og det var jeg faen meg usikker på.

Og jeg kunne jo ikke spørre hvilket årstall det var heller da, for da hadde jo alle trodd at jeg var helt borte (noe jeg egentlig var, forsåvidt). Men, men.. tror jeg skreiv riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...